پوتین: آماده ام تا با رئیس جمهور منتخب آمریکا همکاری کنم

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه ادعای نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا علیه رقیب انتخاباتی اش نشانه فقدان فرهنگ سیاسی اوست، از آمادگی خود برای همکاری با رئیس جمهور منتخب آمریکا سخن گفت.

پوتین: آماده ام تا با رئیس جمهور منتخب آمریکا همکاری کنم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، یک هفته پس از برگزاری مناظره جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن رقیب دموکرات وی و طرح مجدد ادعاهایی در مورد تبانی ترامپ با مقامات مسکو، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به ادعای اخیر نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که ترامپ را سگ دست آموز پوتین خوانده بود، گفت که این اظهارات نشاندهنده فقدان فرهنگ سیاسی معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا است.

رئیس جمهور روسیه همچنین تأکید کرد که این نوع اظهارات برای وجهه جهانی روسیه مفید است؛ زیرا نشان می دهد که این کشور از قدرت و نفوذی وسیع برخوردار است. وی در ادامه از سخنان غیر محبت آمیز نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در قبال روسیه ابراز تأسف کرد.

پوتین گفت: خطاب به نامزد حزب دموکرات آمریکا، می توانم بگویم که ما شاهد سخنان کاملاً زننده و ضد روسی هستیم. متأسفانه، ما به آن عادت نموده ایم.

در عین حال، پوتین اظهار داشت که آماده است با رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا همکاری کند. وی تأکید کرد که حزب دموکرات در حال حاضر به سمت آنچه که در اروپا تحت عنوان سیاستهای سوسیال دموکرات شناخته می گردد و به لحاظ ایدئولوژیکی برای مردم روسیه بیگانه نیست، گرایش پیدا نموده است.

رئیس جمهور روسیه در ادامه اضافه نمود که چنانچه بایدن انتخاب گردد، دو طرف [مسکو- واشنگتن] حتی ممکن است برای ارتباط متقابل خود اصول ایدئولوژیکی معینی بیابند.

پوتین همچنین با اشاره به ابراز تمایل مکرر ترامپ به شروع گفتگوها با روسیه اظهار داشت که گفته های ترامپ در این باره همواره به عمل تبدیل نشدند.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63340

به "پوتین: آماده ام تا با رئیس جمهور منتخب آمریکا همکاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: آماده ام تا با رئیس جمهور منتخب آمریکا همکاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید