روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش است

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نشست ورشو را فاقد ارزش دانست.

روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش است

به گزارش به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نشست ورشو را فاقد ارزش دانست و گفت: ائتلاف سازی علیه کشور یا دیگران حلال مسائل متعددی که در خاورمیانه با آن روبرو هستیم، نخواهد بود.

نبنزیا روز پنج شنبه در حاشیه قرائت بیانیه وزیر خارجه ونزوئلا در پاسخ به سوالی درباره نشست ورشو، اضافه نمود: این نشست، یک گردهمایی ضد ایرانی بود. ما در این نشست مشارکت نکردیم زیرا این نشست هیچ ارزشی نداشت.

وی ادامه داد: ایجاد ائتلاف علیه کشور یا هر کسی دیگر که در اینجا به طور ویژه ایران است، حلال مسائل متعددی که در منطقه روبرو هستیم، نخواهد بود. این موضع را پیش از این هم گفته بودیم و اکنون هم بار دیگر تکرار می کنیم.

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از اقدام آلمان در به رسمیت شناختن خوان گوایدو به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، افزود: این اقدام آلمان کاملا غیر قانونی است.

نبنزیا همراهی و حضور خود در کنار وزیر خارجه ونزوئلا را حمایت از دولت قانونی فعلی این کشور دانست و درباره گزینه نظامی هم گفت: خدا نکند که ما درباره گزینه نظامی صحبت کنیم. ممکن است بعضی ها به این گزینه فکر نمایند اما من امیدوارم که هیچ گاه این مساله روی ندهد چرا که یک اقدام خطرناک است.

وی اضافه نمود: نباید فراموش کنید که تمام آن هایی که از دولت موقت حمایت نموده اند و حتی بعضی مقامات آمریکا به طور کلی با گزینه نظامی مخالف هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5521

به "روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید