هوش مصنوعی

جیمز کامرون فیلمنامه ترمیناتور تازه را می نویسد

جیمز کامرون به صراحت بیان نمود چند ماهی است که مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم نو ترمیناتور است.

10 خرداد 1402

معرفی ابزار ویرایش متون انگلیسی

اگر یک انگلیسی زبان نیتیو نباشید و به تازگی آغاز به نوشتن متون انگلیسی نموده اید، باید بگویم که ابزار ویرایش یکی از نیازهای اساسی شماست!

2 خرداد 1402

سریع ترین کفش جهان!

تیم مهندسین رباتیک Shift Robotics به تازگی از سریع ترین کفش دنیا رونمایی نموده اند. Moonwalkers با استفاده از بند های مغناطیسی دور کفش های انسان قرار می گیرد و سرعت حرکت او را افزایش می دهد.

8 آبان 1401

افراد تنها زودتر از سیگاری ها پیر می شوند

محققان دانشگاه استنفورد در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، تنهایی و مجرد بودن تاثیر بیشتری نسبت به استعمال سیگار بر تسریع روند پیری در افراد دارد.

6 مهر 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 50 میلیون تومان (آذر 1400)

خرید بهترین لپ تاپ اصلا کار راحتی نیست! قبول داریم. آنقدر کانفیگ ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که همه گیج می شویم. ما در این راهنمای خرید لپ تاپ خبرنگاران مگ، به سراغ بهترین لپ تاپ های بازار از بازه 10 تا 50 میلیون تومان آذر 1400 رفته ایم.

27 تیر 1401

اینستاگرام قابلیت کنترل محتوای حساس را توسعه می دهد

اینستاگرام میخواهد به کاربران خود این امکان را بدهد تا کنترل بیشتری بر محتوایی که در نتایج جستجو و بخش پیشنهادها می بینند، داشته باشند.

22 تیر 1401

با دوربین گلکسی S22 اولترا شاید زوم 30 برابری واقعا به کارتان بیاید

با پیشرفت چشمگیری که دوربین گوشی ها طی چند سال اخیر داشته اند، جای تعجبی ندارد اگر بگوییم با گلکسی S22 اولترا می توانید تا 30 برابر زوم کنید و همچنان از تصویر ثبت شده لذت ببرید.

15 خرداد 1401

معرفی کتاب: ریشه های اقتصادی فروپاشی اتحاد شوروی

مقدمه نویسنده کتاب: الهه کولائیدر تاریخ اتحاد شوروی (1991-1917) مانند کشورهای دیگر جهان، در میان امور داخلی و خارجی ارتباط نزدیکی وجود داشت. میخائیل گورباچف هفتمین و آخرین دبیرکل حزب کمونیست اتحاد شوروی که از مارس 1985 اداره امور را در کشور برعهده گرفت، اصلاحاتی...

28 اردیبهشت 1401

تأکید دبیرکل ناتو بر لزوم بهبود مناسبات با روسیه

دبیرکل ناتو در آستانه برگزاری نشست هفتادمین سالگرد ائتلاف نظامی ناتو ضمن اذعان به وجود اختلاف نظرها بین اعضای این ائتلاف نظامی، بر لزوم مذاکره برای بهبود مناسبات با روسیه تأکید کرد.

28 اردیبهشت 1401

ظهور انقلاب روباتیک؛ نزدیک است؟!

مجله صندوق بین المللی پول در گزارش خود اعلام کرده در نتیجه دیجیتالی شدن تولید، انقلاب روباتیکی در صنعت رخ خواهد داد و همین موضوع در سال های آینده مزیت بالای کشور های در حال توسعه در زمینه نیروی کار ارزان و فراوان را کمرنگ خواهد کرد.

28 اردیبهشت 1401
تعداد: (333)