پمپئو: همه گزینه ها علیه ونزوئلا روی میز است!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بی اشاره به نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی یک کشور مستقل ادعا کرد: همه گزینه ها علیه ونزوئلا روی میز است.

پمپئو: همه گزینه ها علیه ونزوئلا روی میز است!

وزیر خارجه آمریکا در این باره بدون اشاره به خلف وعده واشنگتن در تمامی معاهدات میان این کشور با کشورهای دیگر مدعی شد: آنچه را که ضروری است، انجام می دهیم تا صدای مردم ونزوئلا شنیده گردد و دموکراسی بار دیگر برقرار گردد.

این درحالیست که وی ساعاتی پیش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ادعا کرد که نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا روزهای آخر حضورش در قدرت را می گذراند!

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص در پاسخ به سئوالی درباره اینکه دولت مادورو بر خلاف فشارهای واشنگتن به کار خود ادامه می هد، مدعی شد: همواره تا وقتی زمانش نرسیده، این طور به نظر می رسد! پیش بینی تاریخ های دقیق سخت است، اما اطمینان دارم که مردم ونزوئلا مطمئن هستند که روزهای مادورو به شماره افتاده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5901

به "پمپئو: همه گزینه ها علیه ونزوئلا روی میز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: همه گزینه ها علیه ونزوئلا روی میز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید