9 تا از بهترین تفریحات در جزیره بیوک آدا استانبول کدامند؟

به گزارش مهسان بلاگ، 1.ورزشهای آبی

جزیره بیوک آدا از گذشته تا کنون در فصل تابستان میزبان مسافران بسیاری بوده است. در این جزیره زیبا پلاژهای مخصوص شنا،ورزش ها و تفریحات آبی و امکان آفتاب دریافت وجود دارد که همه اینها هواداران زیادی دارد.

9 تا از بهترین تفریحات در جزیره بیوک آدا استانبول کدامند؟

2.جنگل گردی

در سفر به جزیره بیوک آدا هوای مطبوع و سایه دل انگیز جنگل های کاج را از دست ندهید. یوجه تپه بلندترین تپه جنگلی بیوک آداست. بر فراز این تپه کلیسا ایا یورگی قرار گرفته است. گردشگران زیادی برای بازدید از این کلیسا به جنگل های کاج و یوجه تپه می روند. جزیره بیوک آدا و دریا از یوجه تپه چشم انداز عالی و کم نظیری دارد.

3.جزیره گردی

جزیره گردی در بیوک آدا یکی از تفریحات پرطرفدار است. گردشگران معمولا درشکه های معروف جزیره را برای گردش در بیوک آدا انتخاب می نمایند. دوچرخه می تواند انتخاب دیگر شما برای جزیره گردی در بیوک آدا باشد.

4.دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از تفریحات لذت بخش در جزیره بیوک آداست. این ورزش دوست داشتنی را برای کاهش استرس پیشنهاد می دهند. دوچرخه سواری در گذرهای زیبا و طبیعت فوق العاده جزیره بیوک آدا تجربه لذت بخشی برای شما خواهد بود. شما در جزیره بیوک آدا می توانید از ایستگاه های کرایه دوچرخه، این وسیله را کرایه کنید، دقت داشته باشید علاوه بر مبلغ کرایه از شما کارت شناسایی یا پاسپورت هم درخواست می گردد. در جزیره بیوک آدا باید بدانید، دوچرخه سواری شما در مسیرهای صاف نیست! بلکه دوچرخه سواری در سربالایی ها و شیب های تند را در بیوک آدا تجربه خواهید کرد.

5.درشکه سواری

در جزیره بیوک آدا اگر می خواهید از دیدن طبیعت زیبا، گذر از فضای مسکونی و دید عمارت ها و ویلاهای سبز و پر از گل با همراهان تان لذت بیشتری ببرید؛ می توانید درشکه سواری را برای جزیره گردی انتخاب کنید. درشکه ها معمولا 4 نفره هستند. این نکته را بخاطر داشته باشید در فصل تابستان به دلیل شلوغی جزیره بیوک آدا صف های سوار شدن به درشکه ها طولانی است.

6.رستوران گردی و کافه گردی

رستوران گردی یکی از تفریحات دوست داشتنی ما ایرانی هاست. در سفر به جزیره بیوک آدا تنوع رستوران ها به قدری است که انتخاب برای شما سخت خواهد بود. شما می توانید در جزیره بیوک آدا به رستوران های مختلفی بروید و با تنوع غذایی گوناگونی روبرو شوید. این را بدانید در بهترین رستوران های بیوک آدا که در قسمت ساحلی این جزیره هستند، می توانید علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ترکی و مدیترانه ای را نیز سفارش دهید. در جزیره بیوک آدا هنگام دیدن مناظر عالی خوردن غذای دلخواه شما برای تان بسیار لذت بخش خواهد بود. شیرینی های خوشمزه محلی ترکی شما را به سمت کافه های جزیره بیوک آدا سوق می دهد. صَرف این شیرینی های محلی به همراه چای یا قهوه ترک حتما طعم سفرتان را شیرین تر خواهد نمود. در سفر به جزیره بیوک آدا بستنی های محلی را از قلم نیاندازید.

7.بازدید از بناهای تاریخی

در جزیره بیوک آدا می توانید از اماکن مذهبی ادیان و خانه های افراد خاص که در حال حاضر به خانه موزه تبدیل شده اند، دیدن کنید. در بازدید از بناهای تاریخی با تاریخ، دین و فرهنگ مردم بیوک آدا در گذشته آشنا خواهید شد.

کلیسا ایایورگی حاجیا یورگی بیوک آدا، کلیسا آییوس (آیروس) نیکولاس والدگریک، مسجد حمیدیه بیوک آدا، یتیم خانه یونانی یا یتیم خانه پرنیکیپو، خانه معروف رِشات نوری گول تَکین و برج ساعت بیوک آدا از بهترین جاذبه های جزیره بیوک آدا هستند.

8.عکاسی

عکاسی یکی از تفریحات عالی در جزیره بیوک آداست. ساحل زیبا، چشم انداز کم نظیر دریا، سرسبزی فوق العاده، بناهای تاریخی، خانه ها و عمارت های سبز و گلکاری شده حتما شما را بر سر ذوق خواهد آورد. پس اگر علاقمند به عکاسی هستید و قصد سفر به جزیره بیوک آدا را دارید بهتر است یک دوچرخه کرایه نموده و در جزیره زیبای بیوک آدا به دنبال سوژه هایی خاص برای عکس های تان باشید.

9.ماهیگیری

ماهیگیری یکی از تفریحات و سرگرمی های ساحلی است. در سفر به جزیره بیوک آدا می توانید با ماهیگیری لذت بیشتری از حضور خود در ساحل زیبا ببرید. ماهیگیری تفریحی را برای آرامش و تمرین صبر پیشنهاد می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12449

به "9 تا از بهترین تفریحات در جزیره بیوک آدا استانبول کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تا از بهترین تفریحات در جزیره بیوک آدا استانبول کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید