2546 پروژه به مناسبت دهه فجر در گلستان افتتاح می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدمناف هاشمی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ایام دهه فجر دو هزار و 850 پروژه عمرانی و مالی در گلستان با اعتبار دو هزار و 178 میلیارد تومانی سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی کلنگ زنی و افتتاح می گردد.

2546 پروژه به مناسبت دهه فجر در گلستان افتتاح می گردد

وی با این شرح که از این میزان پروژه یک هزار و 382 پروژه عمرانی و یک هزار و 429 مورد پروژه مالی است، اضافه کرد: از مجموع دو هزار و 850 پروژه عمرانی و مالی این ایام دو هزار و 546 پروژه با اعتبار 880 میلیارد تومان افتتاح و 285 پروژه با یک هزار و 298 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می گردد.

استاندار گلستان یادآور شد: از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید 16 هزار و 926 پروژه در گلستان با حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی از پرداخت 300 میلیارد تومان اعتبار ارزان قیمت به سه هزار و 300 پروژه در استان اطلاع داد و گفت: در این کدت یک هزار واحد فراوریی و صنعتی گلستان ار تسهیلات رونق فراوری بهره مند و 37 پروژه که به طور کامل تعطیل شده بودند احیا شدند.

هاشمی تاکید نمود: گلستان باید از لحاظ اعتبارات و توسعه ای صندلی خود را پیدا کند؛ ما کوشش می کنیم فضا را برای بخش خصوصی باز نموده و با اصلاح زیرساخت ها عقب ماندگی های طولانی استان را رفع کنیم.

وی ادامه داد: ما درصدد هستیم اقتصاد کشاورزان اصلاح گردد و با تحقق این مهم بسیاری از آسیب های اجتماعی درمان خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان این که بیش از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی گلستان در سفر رئیس جمهور و دهه فجر سرمایه گذاری شده است، توضیح داد: اجرای 60 پروژه با اعتبار حدود 3 هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان تعهد شده است.

وی شرح داد: یک هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات و ردیف های ملی و یک هزار و 100 میلیارد تومان از محل نهاد های غیردولتی تامین می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5002

به "2546 پروژه به مناسبت دهه فجر در گلستان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2546 پروژه به مناسبت دهه فجر در گلستان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید