یکی از افتخارات دولت ایجاد شاه راه ارتباطی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی عصر پنج شنبه در جلسه افتتاح همزمان چندین طرح زیربنایی و آیین افتتاح طرح های بخش اطلاعات و ارتباطات از طریق ویدیو کنفرانس گفت: یکی از افتخارات دولت ایجاد شاه راه ارتباطی است و باعث افتخار است که مردم بتوانند در کشور ما با موبایل نسل سه و چهار نیازهای خود را رفع نمایند و خدمات رفاهی را دریافت نمایند.

یکی از افتخارات دولت ایجاد شاه راه ارتباطی است

وی این امر را کار بسیار عظیم و بزرگی دانسته و گفت: این امر زیرساختی بزرگ برای تمدن عظیم در ایران است و قابل مقایسه با بسیاری از فناوری ها دیگر نیست.

رئیس جمهور ادامه داد: فناوری های آی تی و آی سی تی پایه تحولات در دنیای امروز است و زندگی در سایه این فناوری ها متحول شده است.

وی با اشاره ای به لزوم توجه به این فضا گفت: البته این نوع فناوری ها کارد تیز و برنده ای است که باید حواس خود را جمع نموده و نگذاریم نسل جوان مورد انحراف قرار گیرند.

روحانی ادامه داد: باید از زمینه های تقویت بخش های علمی در این فضا استفاده کنیم و تحول بزرگی در کشور و به خصوص روستاها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه روستاها به شبکه ملی ارتباطات وصل می شوند، این امر را تحول بزرگ در روستاها دانست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13501

به "یکی از افتخارات دولت ایجاد شاه راه ارتباطی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از افتخارات دولت ایجاد شاه راه ارتباطی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید