یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG

به گزارش مهسان بلاگ، یوونتوس همچنان در پی جذب مائورو ایکاردی در این 24 ساعت پایانی پنجره تابستانی سال جاری است.

یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس همچنان در پی جذب مائورو ایکاردی است و ماندن کیلیان امباپه در پاریس و عدم توافق بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای انتقال این ستاره فرانسوی، کار یوونتوس برای جذب کاپیتان سابق اینتر را آسان تر می نماید. نام ایکاردی سال هاست در فهرست خرید بیانکونری قرار گرفته است و با توجه به جدایی کریستیانو رونالدو، مدیران یوونتوس قصد دارند در 24 ساعت آینده هر طور شده زمینه انتقال این مهاجم آرژانتینی به تورین را فراهم سازند.

بی تردید قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید باعث می گردد که بیانکونری نتواند ایکاردی را جذب نمایند. اما اگر این مهاجم فرانسوی و جوان در پاریس بماند، شلوغی رختکن پاری سن ژرمن احتمالا باعث صدور مجوز خروج مائوریتو و انتقال یه یوونتوس می گردد.

البته باشگاه ایتالیایی در حال حاضر برای خرید مویس کین با اورتون به توافق رسیده، اما سابقه درخشان ایکاردی در لیگ ایتالیا باعث شده مکس آلگری به شدت خواستار جذب این بازیکن در این فرصت کوتاه تا خاتمه پنجره تابستانی بگردد. البته به علت دشواری رخ دادن این اتفاق، مدیران باشگاه ممکن است انتقال ایکاردی به یوونتوس را به ماه ژانویه و یا خاتمه فصل پیش رو موکول نمایند.

اما به هر حال مائوریتو پیش از حضور لیونل مسی در رختکن پاری سن ژرمن هم بازیکن ثابت این تیم نبود و احتمالا در فصل پیش رو کار این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل هم خواهد شد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94961

به "یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید