گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول پیکر از راه می رسد

به گزارش مهسان بلاگ، سامسونگ در اوایل ماه جاری به روزرسانی گوشی های هوشمند میان رده سری A خود را با رونمایی از گلکسی A15 شروع کرد و اکنون خبرهایی به گوش می رسد که غول فناوری کره ای در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی از سری M است که احتمالا گلکسی M15 نام دارد. طبق روال سال های گذشته سامسونگ، گوشی های سری M نسخه های تغییر نام داده شده گوشی های سری A هستند، اما با یک سری تفاوت های مجذوب کننده و هیجان انگیز نسبت به آن ها در اختیار کاربران قرار می گیرند.

گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول پیکر از راه می رسد

در حالی که نسخه های 4G و 5G گلکسی A15 سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند، شایعات حاکی از آن است که گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد؛ باتری که در استفاده معمولی حداقل تا دو روز می تواند کاربران را برای رسیدگی به امورشان به راحتی همراهی کند و حدود 20 درصد نیز عملکرد بهتری از نسل قبلی اش دارد. متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری در خصوص مشخصات گلکسی M15 منتشر نشده، اما اگر از لحاظ فنی تفاوت خاصی با گلکسی A15 نداشته باشد، تعجب نخواهیم کرد.

با این تفاسیر احتمال می دهیم که گوشی هوشمند نو سری M سامسونگ، مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی از جنس LCD باشد که محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. سامسونگ احتمالاً از سیستم دوربین مشابه گلکسی A15 در این گوشی استفاده خواهد نمود و این یعنی با یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی روبرو خواهیم شد که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و 5 مگاپیکسلی اولترا واید به انجام وظیفه می پردازند. سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6، حسگر اثر انگشت و پردازنده اگزینوس از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی M15 به شمار می رود.

انتظار می رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند نو سامسونگ در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1402 بروزرسانی: 7 دی 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109368

به "گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول پیکر از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول پیکر از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید