کیانی: دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی در آینده صحبت می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان خاطراتش از حضور در فوتبال تبریز را فراموش نشدنی دانست و گفت که تمایل داشته است با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کند.

کیانی: دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی در آینده صحبت می کنم

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی سپاهان برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل تراکتور داریم، ولی در زمین خودمان محکوم به برد بودیم، این در حالی است که در دو بازی قبلی هم امتیازهای حساسی را از دست داده بودیم و باید تراکتور را شکست می دادیم. این یک بازی شش امتیازی برای سپاهان بود که خوشبختانه با برد ما همراه شد.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش تأکید کرد: من 11 سال در تبریز فوتبال بازی کردم و خاطراتی که دارم فراموش شدنی نیستند. هیچ وقت تصور نمی کردم برابر تراکتور بازی کنم، ولی فصل گذشته شرایطی به وجود آمد که این تیم را ترک کردم. در این سال ها هم با خیلی از کم و کاستی ها ساختم و هیچ وقت برای تراکتور حاشیه درست نکردم. دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، ولی در نهایت شرایط طوری شد که از این تیم رفتم. الان هم پیراهن سپاهان را بر تن می کنم و خیلی خوشحالم که در این تیم بزرگ هستم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان سال جاری قهرمان لیگ خواهد شد؟، گفت: صحبت در خصوص قهرمانی خیلی زود است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید این روند را ادامه دهیم. در تیم ما همه بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند و امیدوارم در خاتمه فصل قهرمان شویم تا دل طرفداران شاد گردد. تیم ما شایسته قهرمانی است و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کنیم.

کیانی که فصل گذشته به عنوان بهترین هافبک لیگ برتر انتخاب شد، درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی در سال های اخیر اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند، ولی من در سال های گذشته به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. حتماً دلیلی دارد که دعوت نشدم و نمی دانم چه باید بگویم. خیلی ها به من می گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم، ولی کادر فنی نظر دیگری دارد. در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی بعدها صحبت می کنم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25851

به "کیانی: دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی در آینده صحبت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: دوست داشتم با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم، در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی در آینده صحبت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید