کواچ: مشکل دریافت و سرویس های بد مانع پیروزی ما شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل ایتالیا بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما مشکل دریافت و سرویس های بد ما باعث شد به پیروزی نرسیم.

کواچ: مشکل دریافت و سرویس های بد مانع پیروزی ما شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ایتالیا گفت: بازی سختی داشتیم چون همان طور که قبلا هم گفته بودم مقابل تیم هایی که سرویس های قدرتمند می زنند مشکل داریم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما مشکل دریافت و سرویس های بد ما باعث شد به پیروزی نرسیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه سرویس های موجی که از بازیکنان انتظار داشتم را ندیدم و بدون سرویس بازی کردیم. باید روی این مشکل مطالعه و آن را حل کنیم. از توپ های بلند نیز خوب استفاده نکردیم و باید برای حمله در مواقعی که دریافت خوبی صورت نمی گیرد بیشتر کار کنیم.

کواچ گفت: در حمله مسئله ای نداریم اما چند امتیازی که با اشتباه در سرویس از دست می دهیم نتیجه بازی را به ضرر ما رقم می زند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید برای مسابقه روز یک شنبه (فردا) مقابل ایتالیا این مسائل را حل کنیم تا این بار این تیم را شکست دهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22930

به "کواچ: مشکل دریافت و سرویس های بد مانع پیروزی ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: مشکل دریافت و سرویس های بد مانع پیروزی ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید