یاری به بیماران آلزایمری با گجت هوشمند

به گزارش مهسان بلاگ، دانش آموز چینی یک گجت هوشمند برای یاری به بیماران مبتلا به آلزایمر ساخت تا این افراد بتوانند با یاری این گجت اطرافیان خود را شناسایی نمایند.

یاری به بیماران آلزایمری با گجت هوشمند

لو یوان دانش آموز کلاس هشتم در هانگژو واقع در استان ژجیانگ در شرق چین است که یک گجت هوشمند را برای یاری به مبتلایان به آلزایمر ابداع نموده است تا این افراد بتوانند با یاری این گجت اطرافیان خود را شناسایی نمایند.

این نوجوان 15 ساله چینی برنامه نویسی برای ساخت این گجت را در کلاس چهارم آغاز کرد و همیشه به فکر یاری به بیماران مبتلا به آلزایمر بوده است این نوجوان چینی توانست تابستان امسال یک وسیله قابل برنامه ریزی را جهت یاری به قدرت تشخیص بیماران مبتلا به آلزایمر طراحی کند.

او یک گردنبند هوشمند با دوربین طراحی نموده است که می تواند تصویر چهره افراد را جمع آوری کند و به مبتلایان به آلزایمر یاری کند تا با استفاده از عملکرد تشخیص چهره، اطرافیانشان را شناسایی کند.

این وسیله هوشمند همچنین می تواند با آنالیز شدت اشعه فرابنفش، به فرد مبتلا به آلزایمر بگوید که او داخل خانه است و یا مشغول پیاده روی در خارج از منزل؛ اگر فرد مبتلا به آلزایمر که از این وسیله استفاده می نماید بیشتر از 20 دقیقه خارج از منزل بماند، این وسیله به او یادآوری می نماید که به خانه اش برود و آدرس خانه فرد را نیز در اختیار او قرار می دهد.

این گجت هوشمند ابداع شده توسط این نوجوان چینی با تحسین فوق العاده زیاد کاربران فضای اینترنت روبرو شده و راهی دلگرم نماینده برای یاری به بیماران آلزایمری فراهم نموده است.،ایرنا

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67849

به "یاری به بیماران آلزایمری با گجت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به بیماران آلزایمری با گجت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید