چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد 2019

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران قهرمان دور قبل بازی های یونیورسیاد در ادامه نمایش ضعیف خود این بار نیز برابر برزیل باخت و چهارمین شکست متوالی را در مرحله گروهی تجربه کرد.

چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، در ادامه رقابت های والیبال سی امین دوره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا در ناپل ایتالیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی برابر برزیل با نتیجه سه بر صفر (25 بر 18)، (25 بر 21) و (25 بر 18) باخت و چهارمین شکست متوالی را متحمل شد.

والیبال دانشجویان ایران طی روزهای قبل نیز مقابل تیم های فرانسه، لهستان و کانادا به ترتیب با نتایج 3 بر 2، 3 بر صفر و 3 بر 2 متحمل شکست شده بود.

به این ترتیب از گروه سوم این رقابت ها تیم های فرانسه و لهستان به دور بعد صعود کردند و تیم والیبال ایران شانس حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها را از دست داد.

تیم والیبال دانشجویان ایران 2 سال قبل و در جریان بیست و نهمین دوره بازی های آسیایی عنوان قهرمانی را بدوت شکست از آن خود کرد.

رقابت های مرحله مقدماتی والیبال این دوره یونیورسیاد با حضور 20 تیم و در قالب 4 گروه پیگیری شد.

در سرانجام هفتمین روز از سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا، کاروان ایران با کسب 3 طلا، 2 نقره و 6 برنز در رده دهم جدول ایستاد.

سید میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندوی ایران با کسب مدال طلا تنها مدال آور روز هفتم یونیورسیاد برای کاروان ایران بود.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است و ایران با 41 ورزشکار در 4 رشته والیبال، تکواندو، تیراندازی و تیر و کمان در این رقابت ها شرکت نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12073

به "چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید