چشم امید ال جی به سودآوری از اینترنت 5G

به گزارش مهسان بلاگ، ال جی اعلام نموده که علی رغم زیان دهی بسیار، این شرکت قادر خواهد بود سال آینده با فناوری نسل پنجم اینترنت 5G به سودآوری بالایی دست پیدا کند.

چشم امید ال جی به سودآوری از اینترنت 5G

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت Android Headlines، گزارش های مالی اخیر ال جی در سه ماهه سوم امسال 2018 میلادی نشان می دهد که این شرکت بزرگ کره ای بخصوص در بخش موبایل بسیار ضعیف عمل نموده است و علاوه بر اینکه نتوانسته سودآوری خوبی را برای این شرکت رقم بزند، زیان دهی بالایی را برای آن به ارمغان آورده است.

تحلیلگران پیش بینی نموده اند که ضرر و زیان ال جی موبایل تا سرانجام امسال میلادی به 400 میلیون دلار خواهد رسید و این برای یک غول تکنولوژی به عنوان بزرگ ترین رقیب سامسونگ، اصلا خبر خوشایندی محسوب نمی گردد.

اما جالب اینجاست که هوانگ جنگ هوان - مدیرعامل بخش ال جی موبایل - معتقد است که وضعیت به همین شکل در سال آینده باقی نخواهد ماند چراکه این شرکت با تمرکز برروی توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت 5G قادر خواهد بود درآمد و سودآوری بالایی را از آن خود کند.

وی هم چنین پس از معرفی گوشی هوشمند و پرچمدار ال جی V40 TinQ، به گزارشگران حاضر در این رویداد اظهار داشت که این شرکت با تمرکز و توجه ویژه ای که برروی فناوری اینترنت 5G داشته است، می تواند به عرضه زودهنگام یک گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G اقدام کند.

این بدان معناست که فروش گوشی های هوشمند ال جی تحت تاثیر پشتیبانی از فناوری نسل پنجم اینترنت 5G در سال آینده 2019 میلادی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد نمود و متعاقبا سوددهی این شرکت کره ای نیز رشد و افزایش خواهد یافت.

ال جی پیش تر در ماه اوت امسال میلادی اعلام نموده بود که قصد دارد با همکاری اپراتور مخابراتی اسپرینت، نخستین گوشی هوشمند مجهز به پشتیبانی از فناوری اینترنت 5G را معرفی و در اولین فرصت به بازارهای دنیای عرضه کند.

از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5Gدر گوشه و کنار دنیا منتشر گردیده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول های تکنولوژی در دنیا درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت اند.

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد. درنتیجه رسما یک مسابقه دنیای برای مشخص نسل پنجم شبکه موبایل آغاز شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر دنیا هستیم که هر یک بدنبال برقراری و راه اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی ها و برنامه های خود در این زمینه رونمایی می نمایند.

کشورهای بسیاری در سراسر دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای دنیا در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه 5Gهستند و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام داده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2028

به "چشم امید ال جی به سودآوری از اینترنت 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امید ال جی به سودآوری از اینترنت 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید