پیروزی کومیته تیمی بانوان برابرسنگال، مردان فردا مبارزه می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا تیم بانوان ایران در بخش کومیته تیمی در نخستین دیدار خود به مصاف سنگال رفت و این تیم را 2 بر صفر شکست داد.

پیروزی کومیته تیمی بانوان برابرسنگال، مردان فردا مبارزه می نمایند

در این دیدار پگاه زنگنه 2 بر صفر پیروز از تاتامی خارج شد. رزیتا علیپور برابر رقیب به تساوی صفر بر صفر رسید و حمیده عباسعلی نیز با برتری 2 بر صفر برابر حریف، سند پیروزی تیم ملی کشورمان را رقم زد.

ادامه رقابتهای کومیته تیمی فردا جمعه برگزار خواهد شد و تیم کشورمان در دومین مبارزه به مصاف هلند خواهد رفته و در صورت برتری به مصاف برنده ژاپن و تونس خواهد رفت.

تیم مردان هم که دور نخست استراحت داشت، در اولین دیدار خود فردا به مصاف ارمنستان می رود و در ادامه با برنده سنگال و پرتغال پیکار می نماید.

تیم ملی کاراته ایران با صعود سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی شانس کسب دو مدال طلا، و توسط پورشیب، درفشی پور، سارا بهمنیار و تیم کاتای مردان شانس کسب چهار مدال برنز را دارد.

ضمن اینکه تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2715

به "پیروزی کومیته تیمی بانوان برابرسنگال، مردان فردا مبارزه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی کومیته تیمی بانوان برابرسنگال، مردان فردا مبارزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید