پیغام رسان Kik به کار خود انتها داد تا بیشتر تمرکز روی اپلیکیشن ارز مجازی Kin باشد

به گزارش مهسان بلاگ، تد لیوینگستون، مدیرعامل Kik Interactive به طور رسمی اعلام نمود اپلیکیشن پیغام رسانی Kik متوقف خواهد شد تا شرکت توسعه دهنده آن روی اپلیکیشن ارزهای دیجیتالی Kin تمرکز داشته باشد.

پیغام رسان Kik به کار خود انتها داد تا بیشتر تمرکز روی اپلیکیشن ارز مجازی Kin باشد

علاوه بر دفع خطر بعضی دعاوی حقوقی در کمیسیون اوراق بهادار و بورس(SEC)، تیم توسعه دهنده kik می خواهد کارمندان خود را از 100 نفر به 19 نفر کاهش دهد. بیشتر این کارمندان یک خریدار برای Kin خواهند شد.

لیوینگستون در وبلاگش عنوان نمود به جای فروش اپلیکیشن Kin به خاطر بعضی محدودیت های اقتصادی و فشارهای SEC، تصمیم گرفتند منابع محدود خود را روی توسعه Kin متمرکز نمایند و توسعه Kik را انتها دهند. از سوی دیگر، این تصمیم با افت 85 درصدی ارزش شرکت Kik Interactive روبرو خواهد شد که یک برگ برنده در دادگاه SEC است.

اپلیکیشن Kin دو سال پیش و با جمع آوری سرمایه ای 100 میلیون دلاری به وسیله ICO راه اندازی شد ولی SEC اعتقاد دارد شرکت Kik Interactive در بحث ICO کارهای غیرقانونی انجام داده است. ظاهرا Kik Interactive اوراق بهادار غیرقانونی به فروش رسانده است و در این ماجرا چندین شرکت با او همکاری کردند.

همین طور، کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده مدعی است مدیران Kik گفتند این پیغام رسان تا سال 2017 به سوددهی رسیده و از پس هزینه های خود برمی آید ولی این طور نشده و سرمایه جمع کردن برای راه اندازی Kin به طور غیر مستقیم یاری به kik بوده است.

افزون بر این ها، SEC می گوید Kin یک اپلیکیشن رمزنگاری ناامن است و بعضی قوانین بازار بورس و سرمایه گذاری را نقض نموده است. مدیران Kik ناامن بودن اپ kin را رد کردند.

اهداف توسعه Kin

مدیرعامل Kik می گوید SEC از آن ها خواسته اپلیکیشن Kin از هیچ گونه ارز دیجیتالی استفاده نکند وگرنه باید در دادگاه حاضر شوند و از خود دفاع نمایند. آن ها ترجیح دادند Kin به راه خود ادامه دهد و برچسب امنیتی روی آن نخورد.

در حال حاضر، اگرچه نرم افزار Kin در بسیاری از صرافی ها در دسترس نیست ولی بیش از 2 میلیون کاربر فعال دارد هر ماه حدود 60 هزار هزینه نماینده فعال در آن کار می نمایند.

شرکت Kik Interactive کاربران Kin را افزایش دهد و آن ها را تشویق به استفاده از ارزهای دیجیتالی کند. به طور ویژه این تیم روی سه هدف تمرکز خواهند کرد که هدف نخست، فعال سازی بلاک چین Kin برای پشتیبانی از یک میلیارد مصرف نماینده ای است که روزانه چندین تراکنش دارند.

آ نها می خواهند پروسه تایید در بلاک چین Kin را به زیر یک ثانیه برسانند. ساخت کیف پول دیجیتالی برای استفاده و خرید آسان تر از Kin و رشد کاربران از دیگر اهداف پیش روی تیم توسعه این اپلیکیشن است.

منبع

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17949

به "پیغام رسان Kik به کار خود انتها داد تا بیشتر تمرکز روی اپلیکیشن ارز مجازی Kin باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رسان Kik به کار خود انتها داد تا بیشتر تمرکز روی اپلیکیشن ارز مجازی Kin باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید