پلوسی: ترامپ می خواهد دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان در بیاورد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سخنان نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا گفت که اظهارات اخیر ترامپ با این هدف است که وی می خواهد دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان در بیاورد.

پلوسی: ترامپ می خواهد دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان در بیاورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکادر پیامی در توئیتر به اظهارات نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا علیه تعدادی از زنان کنگره واکنش نشان داد و نوشت: وقتی دونالد ترامپ به چهار زن عضو کنگره آمریکا می گوید که به کشورهایشان بازگردند در حقیقت، بار دیگر تأکید می نماید که منظور وی از طرح دوباره عظمت را به آمریکا برگردانیم این بوده که دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان دربیاوریم.

نانسی پلوسی اضافه نمود: تنوع ما عامل قوت ما و اتحاد ما مایه قدرت ماست. من اظهار نظر بیگانه هراسانه ترامپ را که در حکم ایجاد تفرقه در کشور است رد می کنم. به جای حمله به اعضای کنگره، او باید با ما برای تدوین یک سیاست مهاجرتی انسان محبت آمیز که نشان دهنده ارزش های آمریکایی باشد همکاری کند. حملات را متوقف کنید. اعضای خانواده ها به هم تعلق دارند!

ترامپ روز یکشنبه در پیامی در پیامی در توئیتر و در اظهاراتی نژادپرستانه با غیر آمریکایی توصیف کردن نمایندگان دموکرات کنگره نوشت: جالب است زنان دموکرات ترقی خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده اند که دولت هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی کفایت ترین در هرکجای جهان هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگ ترین و قدرتمندترین کشور ملت روی زمین می گویند که چطور دولت باید اداره گردد.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12357

به "پلوسی: ترامپ می خواهد دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان در بیاورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ می خواهد دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان در بیاورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید