پرداخت نجومی مراکش به آرژانتین برای بازی محبت آمیز به شرط حضور مسی

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون فوتبال مراکش تنها در صورت حضور ستاره بارسلونا در دیدار محبت آمیز برابر آرژانتین، 1 میلیون و 100 هزار دلار به این فدراسیون خواهد پرداخت.

پرداخت نجومی مراکش به آرژانتین برای بازی محبت آمیز به شرط حضور مسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، حضور لیونل مسی در دیدار محبت آمیز مراکش و آرژانتین که قرار است 26 مارس در طنجه برگزار گردد برای کشور مراکش 500 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) برای این که بازی محبت آمیز را با کشور آفریقایی انجام دهد خواهان 1.1 میلیون دلار شد. فدراسیون فوتبال مراکش (FRMF) این درخواست را به شرط حضور مهاجم بارسلونا قبول کرد.

FRMF گفت اگر مسی در این دیدار بازی نکند این مبلغ را طبق توافق قبلی کاهش خواهد داد و آرژانتین تنها 600 هزار دلار دریافت می نماید.

ستاره آرژانتینی پس از حذف آلبی سلسته از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه که برابر فرانسه رخ داد هرگز به تیم ملی برنگشت (سی ام ژوئن). با وجود این که هنوز رسمی نشده اما مسی ممکن است در بازی های محبت آمیز آرژانتین برابر ونزوئلا و مراکش به تیم ملی بازگردد.

این دیدار محبت آمیز برای مراکش به منظور آماده سازی برای جام ملت های آفریقاست. از طرفی تیم لیونل اسکالونی، کوپا آمه ریکای 2019 برزیل را پیش رو دارد. هر دو تورنمنت خرداد ماه برگزار می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5326

به "پرداخت نجومی مراکش به آرژانتین برای بازی محبت آمیز به شرط حضور مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت نجومی مراکش به آرژانتین برای بازی محبت آمیز به شرط حضور مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید