ورود استراماچونی به باشگاه بزرگان استقلال

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال حالا با تساوی برابر سپاهان به یک امتیازی صدرجدول رسیده است و آبی ها می توانند با شکست پدیده در بازی روز پنجشنبه با یک بازی بیشتر نسبت به این تیم به صدرجدول رده بندی صعود نمایند.

ورود استراماچونی به باشگاه بزرگان استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در بازی روز گذشته استقلال برابر سپاهان حدود 10 هزار طرفدار استقلال حضور داشتند، در بین طرفداران این تیم بنری وجود داشت که در آن عکس استراماچونی در کنار نفراتی مثل منصور پورحیدری، ناصر حجازی، امیرقلعه نویی و پرویز مظلومی دیده می شد، نفراتی که هر کدام در زمان سرمربیگری در استقلال افتخاراتی برای این باشگاه کسب نموده بودند. این موضوع نشان می دهد استراماچونی خیلی زودتر از حد انتظار و با گذشت تنها 14 بازی روی نیمکت استقلال توانسته مقبولیت و محبوبیت قابل قبولی در بین طرفداران این تیم کسب کند.

استقلال حالا با تساوی برابر سپاهان به یک امتیازی صدرجدول رسیده است و آبی ها می توانند با شکست پدیده در بازی روز پنجشنبه با یک بازی بیشتر نسبت به این تیم به صدرجدول رده بندی صعود نمایند، البته به شرطی که سپاهان در بازی برابر نساجی مازندران نتواند پیروز گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28035

به "ورود استراماچونی به باشگاه بزرگان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود استراماچونی به باشگاه بزرگان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید