والیبال ایران - صربستان؛ حوالی ناهار!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: تیم ملی ایران امروز از ساعت 12.30 به وقت تهران به مصاف صربستان می رود تا دومین بازی اش در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها و در مجموع هشتمین بازی اش در این رقابت ها را برگزار کند. ملی پوشان ایرانی که شب گذشته پیروز شدند برابر آمریکا با نتیجه درخشان 3 برصفر به رجحان برسند امید زیادی دارند در مقابل جدی ترین رقیبشان در هفته سوم یعنی صربستان هم به رجحان برسند.

والیبال ایران - صربستان؛ حوالی ناهار!

به گزارش خبرنگاران، جدی تر شدن مسابقه با صربستان دقیقا به علت شرایط جدولی است که این دو تیم دارند. پیش از بازی امروز، ایران از 7 بازی 5 برد دارد و در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده است. شرایط برای صرب ها هم همین گونه است، چون آن ها هم از 7 بازی 5 برد به دست آورده اند و درست پشت سر ایران در جدول رده بندی در رده ششم قرار گرفته اند.

نکته ای که امتیازات ایران در مقایسه با صربستان را متفاوت نموده شرایط ست شماری است؛ ایران تا به حال سه بازی را با نتیجه 3 برصفر به سود خود خاتمه داده و صرب ها تا به الان هیچ بازی را با این نتیجه نبرده اند. نبرد امروز، رقابت سختی برای ایران با تیمی خواهد بود که در جدول رده بندی، پا به پای ایران جنگیده است.

صربستان روز گذشته پیروز شد آلمان، حریف فردای ایران را شکست دهد و هفتمین بردش در لیگ ملت ها را جشن بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89685

به "والیبال ایران - صربستان؛ حوالی ناهار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران - صربستان؛ حوالی ناهار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید