همه دستگاه های قم باید برای ارتقای گردشگری استان همکاری نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: خدمات و فعالیت ها در صنعت گردشگری مقوله ای فراسازمانی است و همه دستگاه های استان باید برای ارتقای گردشگری استان همکاری نمایند.

همه دستگاه های قم باید برای ارتقای گردشگری استان همکاری نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان روز یکشنبه 21 مرداد ماه در نشست مدیران مجتمع های گردشگری بخش مرکزی استان قم گفت: گردشگری محور توسعه استان است و دستگاه های اجرایی نمی توانند جزیره ای عمل نمایند و باید هماهنگ عمل نمایند.

یزدانی به اهمیت آمار در صنعت گردشگری اشاره نمود و افرود: آمار دقیق گردشگران یکی از دغدغه های اصلی اداره کل میراث فرهنگی است چرا که بدون آمار صحیح و دقیق تمامی تلاشها برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی خاتمه روشنی ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: معتقد هستم برای توسعه صنعت گردشگری استان قم باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده گردد و بر همین اساس از بخش خصوصی دعوت می کنیم که با توجه به پتانسیل های گردشگری قم در زمینه های مختلف سرمایه گذاری نمایند.

یزدانی با ابراز تاسف از مسائل موجود در گردشگری استان قم گفت: توجه به انجمن های حرفه ای گردشگری می تواند ما را در توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی یاری کند.

او خاطر نشان کرد: هدف ما این است برای رسیدن به توسعه پایدار در صنعت گردشگری با استفاده از اساتید مجرب به آموزش اعضاء انجمن های گردشگری اقدام کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14936

به "همه دستگاه های قم باید برای ارتقای گردشگری استان همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دستگاه های قم باید برای ارتقای گردشگری استان همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید