همایش ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی دانشگاه تهران با همکاری دانشکده مطالعات دنیا و انجمن ایرانی مطالعات دنیا به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی همایش ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه برگزار می نماید.

همایش ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه برگزار می گردد

این همایش با حضور جمعی از استادان و متخصصان حوزه حقوق بشر دانشگاه های داخل و خارج در تالار حنانه دانشکده مطالعات دنیا دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش دانیل کوالیک استاد حقوق بشر بین الملل در دانشکده حقوق دانشگاه پیتزبرگ، پروفسور بیو گروسکاپ استاد اقتصاد سیاسی بین الملل در دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، پروفسور آنتونی جیمز هال استاد مطالعات دنیای شدن در دانشگاه لتبریج کانادا، پل استریت پژوهشگر و نویسنده در حوزه فرهنگ سیاسی و نابرابری اجتماعی در آمریکا، رابرت فانتینا فعال و روزنامه نگاردر حوزه صلح و عدالت اجتماعی حضور دارند.

در این همایش همچنین پروفسور تانیا گلاش بوزا استاد جامعه شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، پروفسور جیمز پتراس استاد جامعه شناسی در دانشگاه بینگامتون نیویورک و محسن علوی استاد روانشناسی از دانشگاه هاروارد نیز حضور دارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23088

به "همایش ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید