هفته چهاردهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته چهاردهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد بعدازظهر پنجشنبه 57 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار، هزار و 200 و هزار و 550 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در سرانجام 101 میلیون و 450 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه اهدا شد.

هفته چهاردهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

در دور اول اسب های ترکمن سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب ملیله زودتر از خط سرانجام گذشت و رامین قهرمانی با اسب آلماز مهرپور و محمد خوجملی با اسب پویا مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که نورمحمد فیض الله با اسب تکاور عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب سچیل و ابوطالب چاریزاده با اسب خان داز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های تروبرد دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب تونیکس پیروز به کسب مقام اول شد و بنیامین جرجانی با اسب بای بای چلنج و بنیامین ملایی با اسب آلتون تاش به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های دوخون سه ساله در کلاس دو به مسافت هزار و 200 متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب آلتون سا زودتر از خط سرانجام عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب سیتی دنسر و پیمان قلرعطا با اسب شوالیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و 550 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب طاها نور نخستین نفر از خط سرانجام عبور کرد و محمد خوجملی با اسب داگلاس و رامین قهرمانی با اسب بن جوی نفرات دوم و سوم از خط سرانجام گذشتند.

در دور ششم اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس هفت به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ستار مهرانی با اسب گرداب پیروز به کسب مقام اول شد و مبین آسایش با اسب ملوان و بنیامین جرجانی با اسب والا (2) به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و سرانجامی اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و 550 متر با یکدیگر رقابت کردند که جواد آچاک با اسب نفس پیروز به کسب عنوان نخست شد و ستار مهرانی با اسب ریو آچا و ابوطالب چاریزاده با اسب جاهیل به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

کمال دلیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در سرانجام هفته چهاردهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، کمال دلیجه عطا با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، ستار مهرانی یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و جواد آچاک، آرمین آق آتابای و نورمحمد فیض الله هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

گفتنی است؛ هفته پانزدهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، بعدازظهر آدینه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می گردد و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5065

به "هفته چهاردهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته چهاردهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید