نفت آبادان تیم بزرگ و استخوان داری است، شرایط سخت لیگ برای تیم ها

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد رضا اسلامی امشب پس از برد تیمش مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، تیم آبادان تیم بزرگی است تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، تیم های بزرگی را شکست داده و بعضی بازی ها را هم شکست خورده است.

نفت آبادان تیم بزرگ و استخوان داری است، شرایط سخت لیگ برای تیم ها

اسلامی اعلام کرد: هفته گذشته بازی بسیار خوب و رو به جلویی مقابل پتروشیمی بندرامام انجام داد که این نشان می دهد تیم نفت تیم استخوان داریست.

وی اضافه نمود: تیم نفت از نظر مهره تکمیل است و نفرات در تمام پست ها به تعداد کافی در اختیارمربی هست، امشب شب بسیار خوبی بود و از بازیکنانم تشکر می کنم هرچه را که از آنان خواسته بودم بدون کم و کاست و حتی بیشتر از آن چه انتظار بود، انجام دادند و از این بابت از آنها قدردانی می کنم.

اسلامی توضیح داد: خوشحالم که در این بازی آن دفاعی را که در بازی های گذشته جاهایی اشکال داشتیم رفع شد و توانستیم در این بازی یک دفاع آموزشی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به اینکه آیا مدعی قهرمانی سال جاری تعیین است، گفت: مطمئن باشید لیگ سال جاری حتی برای آن تیم هایی که شاید بر روی کاغذ هیچ شانسی برای حضور در جمع مدعیان نداشته باشند اما به سبب آنکه در ادامه لیگ تیم ها به آمادگی بیشتری می رسند، شرایط سخت تر می گردد و به هیچ وجه نمی توان حتی صندلی چهار تیم نخست را پیش بینی کرد.

اسلامی اضافه نمود: به طور حتم لیگ سال جاری لیگ بسیار خوبی است و تیم هایی که بازیکنان خارجی اختیار کردند اگر هماهنگ تر شوند شرایط برای تمام تیم ها سخت تر می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29472

به "نفت آبادان تیم بزرگ و استخوان داری است، شرایط سخت لیگ برای تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان تیم بزرگ و استخوان داری است، شرایط سخت لیگ برای تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید