میکرو ارگانیسم های ساخت ایران برای نخستین بار صادر شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،مریم تاج آبادی ابراهیمی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت با ظرفیت سالیانه بالغ بر 7000 تن، انواع محصولات مانند استارترهای لبنی، پروبیوتیک های انسانی (غذایی و مکمل های دارویی)، انواع پروبیوتیک های دام، طیور و آبزیان، فرآورده های بیولوژیک و سایر محصولات میکروبی را فراوری و به بازار عرضه می نماید.

میکرو ارگانیسم های ساخت ایران برای نخستین بار صادر شد

وی اضافه کرد: مکمل های فراوری شده از میکروارگانیسم های فراوری شده در شرکت کاربردهای متعددی، از جمله: درمان مسائل گوارشی و یاری به تعدیل سیستم ایمنی بدن دارند.

وی گفت: ما فراوری کننده پروبیوتیک های حوزه دام، طیور و آبزیان با مجوز سازمان دامپزشکی در منطقه هستیم. بسیاری از این محصولات در حال حاضر به عراق و دیگر کشورهای منطقه صادر می گردد. همچنین پیروز شدیم برای اولین بار جهت جلوگیری از بیماری آبزیان، از این میکروارگانیسم ها واکسن فراوری کنیم. علاوه بر این توانستیم تنها فراوری کننده بایودیابت در کشور باشیم که به عنوان مکمل در درمان بیماران دیابتی موثر است.

به گفته تاج آبادی، تقریباً تمام محصولات ما 30 تا 40 درصد ارزان تر از محصولات وارداتی عرضه می گردد و در کشور ، تنها رقیب ما واردکننده ها هستند .

وی اضافه کرد: در عرصه مکمل های پروبیوتیک دام و طیور و آبزیان قریب 70 درصد بازار را در اختیار داریم و 30 درصد بقیه در اختیار واردکنندگان واقع شده است. برای اولین بار پیروز شدیم که محصولاتمان را به کشورهای مختلفی مانند عراق ، آذربایجان و لبنان صادر کنیم . در آینده نیز قصد داریم تا شعاع صادراتی خود را توسعه بخشیم و کشورهای بیشتری را به مقاصد صادراتی شرکت اضافه کنیم .

مدیرعامل اعلام کرد : برای اینکه همیشه پویایی در فراوری را حفظ کنیم و ابتکار عمل را در دست داشته باشیم، شتاب دهنده لاکتوویژن را تاسیس نموده ایم و در آن از صاحبان فکر و ایده، متخصصین و مهندسان جوان زیست فناوری دعوت نموده ایم تا افکار و طرح های خود را با شرکت ما در میان بگذارند و در صورت وجود بستر مناسب این افکار و ایده ها را تجاری سازی خواهیم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18531

به "میکرو ارگانیسم های ساخت ایران برای نخستین بار صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکرو ارگانیسم های ساخت ایران برای نخستین بار صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید