مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی تیک توک تا تغییرات جدید توییتر

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی تیک توک تا تغییرات جدید توییتر

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اخیراً تیک توک تحت نظارت شدیدی قرار گرفته است و حتی دولت آمریکا نیز استفاده از این اپلیکیشن را در تلفن های هوشمند دولتی در ارتش ممنوع اعلام کرده است. اکنون یک نقص امنیتی جدید درباره این اپلیکیشن ثبت شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیرعامل محصولات توییتر ، سوزان ژی ، امروز در سخنرانی خود در رویداد CES در لاس وگاس ، از تغییرات جدیدی که امسال به این پلتفرم می آیند ، پرده برداشت. تغییراتی که به طور خاص روی مکالمات متمرکز شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ال جی به کاربران خود قول داده که می تواند مسائل بخش موبایل را تا سال 2021 برطرف کند. بخش موبایل ال جی اخیراً عملکرد خوبی نداشته است. به همین علت این بخش به سرعت شاهد کاهش سهم بازار است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حافظه های SSD قابل حمل اخیراً کاملاً محبوب شده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها امنیت مناسبی را ارائه می دهند ، بنابراین سامسونگ با معرفی T7 Touch با شناسایی خوانشگر اثر انگشت، امنیت را افزایش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نوکیا 6.1 تقریباً دو سال پیش در چنین روزی رونمایی شد. اکنون HMD به جای کیک تولد ، به روزرسانی اندروید 10 را برای این گوشی ارائه می دهد. این تنها چند روز پس از به روزرسانی نوکیا 6.1 پلاس است. بنابراین شما می توانید نقشه راه به روزرسانی کامل HMD را برای سایر مدل های نوکیا بررسی کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپ استور یا فروشگاه اپ شرکت اپل پیروز شد رکورد نخستین روز فروش خود را که در سال 2019 ثبت شده بود در سال 2020 با پیروزیت بشکند. اپ استور با ثبت این رکورد 386 میلیون دلار درآمد کسب کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32574

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی تیک توک تا تغییرات جدید توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی تیک توک تا تغییرات جدید توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید