مقاوم ترین گوشی های هوشمند به کدام شرکت ها تعلق دارند؟

به گزارش مهسان بلاگ، نتایج تازه ترین تحقیقات انجام شده نشان می دهد که گوشی های هوشمند ساخت اپل و هواوی نسبت به سایر برندهای موبایل سرسخت تر و مقاوم ترند.

مقاوم ترین گوشی های هوشمند به کدام شرکت ها تعلق دارند؟
  • مجله موبایل

با اینکه مقاومت گوشی های هوشمند اپل یعنی سری های مختلف آیفون بر هیچکس پوشیده نیست و همیشه کاربران گوشی های هوشمند از مقاومت آن اعلام رضایت و خشنودی می نمایند، اما به نظر می رسد که یکی از بزرگترین رقبای آن یعنی شرکت چینی هواوی نیز توانسته است به خوبی در این زمینه با اپل رقابت کند و گوشی های مقاوم و باکیفیتی را به بازارهای جهانی عرضه کند.

حالا تازه ترین تحقیقات و آنالیز های انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی Harris Interactive نشان می دهد که دو شرکت هواوی و اپل از میان برندهای حاضر در بازارهای جهانی پیروز شده اند بیشترین میزان رضایتمندی را در کاربران ایجاد نمایند، چراکه کاربران بر این باورند گوشی های هوشمند ساخت این دو برند آمریکایی و چینی نسبت به سایر نمونه های مشابه، از مقاومت بیشتری برخوردار است.

البته در این رده بندی، برند زیرمجموعه هواوی، آنر (Honor) نیز توانسته است بعد از هواوی قرار بگیرد و از بسیاری دیگر از برندهای برتر موجود در بازار عملکرد بهتری را برای خود به ثبت برساند.

در آنالیز و تحقیقات این مؤسسه، عوامل و فاکتورهای مختلفی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک، مقاومت در برابر ضربه های مختلف به بدنه و صفحه نمایش و در نهایت مقاومت صفحه و بدنه مقابل خراشیدگی در نظر گرفته شده اند. ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10527

به "مقاوم ترین گوشی های هوشمند به کدام شرکت ها تعلق دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم ترین گوشی های هوشمند به کدام شرکت ها تعلق دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید