مدیرعامل سامسونگ به عجله در عرضه گلکسی فولد اعتراف کرد

به گزارش مهسان بلاگ، دی جی کُه (DJ Koh)، مدیرعامل سامسونگ، اعتراف نموده که برای معرفی و عرضه گلکسی فولد عجله نموده و تاخیرهای متمادی در عرضه این گجت برای این شرکت خجالت آور بوده است. او این حرف ها را در میان جمع اندکی از خبرنگاران مطرح نموده است.

مدیرعامل سامسونگ به عجله در عرضه گلکسی فولد اعتراف کرد

گلکسی فولد سامسونگ که انتظار می رفت نخستین گوشی تاشو مهم موجود در بازار باشد، در ابتدا قرار بود در اواخر ماه آوریل روانه بازار گردد. اما مدل های موجود در دست خبرنگاران خیلی زود دچار مسائل متعددی شدند و به عنوان مثال می توانیم به خرابی زودهنگام نمایشگر اشاره کنیم. به همین خاطر، سامسونگ خاطرنشان کرد که تاریخ عرضه را به تعویق می اندازد تا بتواند مسائل آن را حل و فصل کند. در همین حال، سامسونگ هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه این گوشی تاشو اعلام ننموده است.

کُه می گوید سامسونگ تمام مسائل این گجت را شناسایی نموده و در این رابطه 2000 گجت مورد آزمایش قرار گرفته است. اما طبق گزارش روزنامه ایندیپندنت، ظاهرا هنوز این گوشی آماده عرضه نیست و مدیرعامل سامسونگ از کاربران خواسته که برای حل این مشکل کمی شکیبا باشند و در ادامه اعلام نموده که خطای خود در زمینه گلکسی فولد را می پذیرد و این شرکت در حال حاضر در راستا اصلاح مسائل این گوشی تاشو واقع شده است.

منبع: The Verge

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11735

به "مدیرعامل سامسونگ به عجله در عرضه گلکسی فولد اعتراف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سامسونگ به عجله در عرضه گلکسی فولد اعتراف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید