مانوئل فریرا: دروازه بان فوق العاده پرسپولیس فصل قبل هم ما را حذف کرد، از شکست مان ناراحتم اما عصبانی نیستم

به گزارش مهسان بلاگ، مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند پرداخت و واکنش های او را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل پرسپولیس دانست.

مانوئل فریرا: دروازه بان فوق العاده پرسپولیس فصل قبل هم ما را حذف کرد، از شکست مان ناراحتم اما عصبانی نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مانوئل پریرا، سرمربی تیم فوتبال السد قطر پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و ابتدا نسبت به محل نشست خبری اعتراض کرد و گفت: چرا سالن نشست خبری اینجاست و چرا فاصله آن با زمین این قدر دور است؟!

وی در ادامه و در آغاز صحبت هایش درباره بازی گفت: ابتدا باید به تیم پرسپولیس بابت کسب این پیروزی تبریک بگویم. در مرحله بعد می خواهم به بازیکنان تیم خودم تبریک بگویم که علی رغم مشکلاتی که داشتند و اکثر آنها به دلیل ماه مبارک رمضان روزه بودند، عملکرد خوبی داشتند و بازی خوبی را از خود نشان دادند.

پریرا ادامه داد: وقتی شما یک مسابقه را می بازید، خیلی سخت است که بگویید چه اتفاقی اتفاق افتاده است، اما باید بگویم ما از ابتدا تا خاتمه فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. البته نباید فراموش کنید که پرسپولیس صاحب یک دروازه بان فوق العاده است و باید نیمه نهایی فصل گذشته را به خاطر داشته باشید که علیرضا بیرانوند چگونه با واکنش هایی که داشت ما را حذف کرد و پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد.

سرمربی تیم فوتبال السد اعلام نمود: در این بازی دقایقی پرسپولیس بهتر بود و دقایقی ما سوار بازی بودیم. به هرحال آنها از فرصت هایی که داشتند دو گل زدند و ما از فرصت های مان استفاده نکردیم. در خصوص این فصل السد هم بخواهم صحبت کنم، باید بگویم ما واقعاً فصل سخت و دشواری داشتیم. ما سه روز پیش بازی کردیم و فرصتی برای آماده سازی به طور کامل نداشتیم. ماه مبارک رمضان هم که تأثیرش را روی بازیکنان ما گذاشته بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بازی الاهلی و پاختاکور به اتمام نرسیده است، هنوز تعیین نیست که ما تیم اول صعود می کنیم یا دوم، اما امیدوارم صدرنشین باشیم. به این دلیل که ما در این فصل بازی های خوبی را انجام دادیم و امروز هم فرصت داشتیم تا برنده بازی باشیم. گل اول پرسپولیس روی ضربه استثنایی ترابی به ثمر رسید که شانسی برای دروازه بان ما نگذاشت تا توپ را مهار کند. گل دوم هم روی اشتباه فردی بود که دیگر نمی توانستیم کاری کنیم. طبیعی است که من از این شکست شاد نیستم، اما از عملکرد کلی بازیکنانم در طول این فصل راضی ام.

فریرا در واکنش به این سؤال که آیا چهره ناراحت شما دلیل شخصی دارد یا فقط به دلیل شکست السد ناراحت به نظر می رسد، گفت: از شکست ناراحت هستم، اما عصبانی نیستم. ما عملکرد خوبی داشتیم و این دو احساس (عصبانی یا ناراحتی) متفاوت است. بازی را باختیم، در حالی که فرصت داشتیم تا گل بزنیم و به همین دلیل عصبانی نیستم. اگر روزی بد بازی کنیم و شکست بخوریم، هم عصبانی می شوم و هم ناراحت.

وی درباره خداحافظی ژاوی از جهانی فوتبال در بازی مقابل پرسپولیس، گفت: ژاوی یکی از بهترین فوتبالیست های جهان در سطح باشگاهی و ملی است. او تمام عناوین را کسب نموده و در اسپانیا در تیم مهمی بازی نموده است، اما مهم تر از عناوینی که به دست آورده، شخصیت اوست. اینکه ژاوی در تمام دوران حرفه ای خود مثال و الگوی بسیار خوبی برای بازیکنان جوان تر بود. او چهار سال هم که در السد بازی کرد و از فصل آینده به عنوان مربی مشغول به کار می گردد. به شخصه امیدوارم ژاوی در دوران مربیگری هم مانند دوران بازیگری خود پیروز باشد.

سرمربی تیم السد که بازی پایانی خود را هم روی نیمکت این تیم قطری تجربه کرد خطاب به طرفداران این تیم، گفت: از همه تشکر می کنم و پیغام اصلی من برای طرفداران این است که همه طرفداران بیایند و تیم را حمایت نمایند. روزی که به السد آمدم، استادیوم ها خالی بودند، اما این اواخر می دیدم که طرفداران به استادیوم ها می آمدند و همواره از تیم حمایت می کردند. امیدوارم بازهم آنها را در استادیوم ها ببینم.

فریرا درباره اینکه با السد سه بار مقابل پرسپولیس بازی کرد که ناکام بود و آیا برای او تعجب برانگیز نبود که تیمی که آنها را در بازی امروز شکست داد نتوانست راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گردد، اعلام نمود: به هرحال فوتبال است. ما 10 امتیاز داریم و پرسپولیس هفت امتیاز، اما آنها شانسی برای صعود ندارند، در حالی که این تیم در نیمه نهایی فصل گذشته ما را شکست داد و به فینال رسید. حتماً اتفاقی اتفاق افتاده که این نتایج حاصل شده است. من بازی های را ندیدم، اما شاید اتفاقی اتفاق افتاده است. پرسپولیس با نمایشی که مقابل ما داشت، شایسته شرایط بهتری بود. مجدداً به پرسپولیس بابت سومین قهرمانی پی درپی اش در لیگ ایران تبریک می گویم. امیدوارم در فصل بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیروز باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9774

به "مانوئل فریرا: دروازه بان فوق العاده پرسپولیس فصل قبل هم ما را حذف کرد، از شکست مان ناراحتم اما عصبانی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانوئل فریرا: دروازه بان فوق العاده پرسپولیس فصل قبل هم ما را حذف کرد، از شکست مان ناراحتم اما عصبانی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید