لیگ برتر فوتبال، گل گهر و پارس، پنجه در پنجه برای کسب اولین 3 امتیاز

به گزارش مهسان بلاگ، رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از وقفه ای که برای بازی های ملی انجام شده بود، با برگزاری بازی های هفته سوم شروع می گردد.

لیگ برتر فوتبال، گل گهر و پارس، پنجه در پنجه برای کسب اولین 3 امتیاز

به گزارش خبرنگاران، پس از وقفه ای کوتاه برای انجام بازی های ملی، لیگ برتر فوتبال دوباره از سر گرفته خواهد شد. هفته سوم لیگ برتر با برگزاری دیدار گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم شروع می گردد. سایر دیدارهای این هفته نیز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.

گل گهر که تازه به لیگ برتر صعود نموده، در دو هفته ابتدایی لیگ بدون شکست بوده، اما هنوز پیروز به کسب پیروزی هم نشده است. شاگردان وینگو بگوویچ در هفته ابتدایی در خانه مقابل نساجی متوقف شدند و در هفته دوم نیز توانستند در خانه سایپا به تساوی برسند. با این حال پارس جنوبی که هفته نخست را با شکست مقابل پرسپولیس شروع نموده بود، پیش از تعطیلی لیگ در خانه با ذوب آهن به تساوی رسید. به نظر می رسد مسائل اقتصادی در پارس جنوبی هنوز اعضای این تیم را آزار می دهد و موضوعی که ذهنیت فراز کمالوند و شاگردانش را درگیر نموده، چیزی جز این مسئله نیست.

از نظر فنی نیز شرایط دو تیم را می توان مشابه هم دانست. تیم گل گهر که تازه لیگ فزونی شده، تجربه کافی برای بازی در این سطح را ندارد و از همین رو تغییرات زیادی هم در ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته و حضورش در لیگ دسته اول انجام شده است. مطمئناً هماهنگی کامل تیم و رسیدن گل گهر به شرایط فنی مطلوب، احتیاج به زمان بیشتری دارد و نباید از هفته سوم و آن هم پس از وقفه در لیگ این انتظار را داشت که گل گهر در بهترین شرایط خود باشد.

پارس جنوبی هم در حالی لیگ این فصل را شروع نموده که کاملاً متحول شده است. مسائل اقتصادی باعث شد بسیاری از بازیکنان این تیم در سرانجام فصل راهی تیم های دیگری شوند و فراز کمالوند تیم جدیدی را ساخته است. تیمی که هنوز به آن شرایط مطلوب به لحاظ فنی نرسیده و پارس جنوبی هم به چند هفته زمان دیگر احتیاج دارد که به استاندارد لازم برسد. با این حال دو تیم می توانند در شرایط فعلی از بزنگاه ها برای کسب پیروزی در هفته سوم بهره ببرند تا اولین سه امتیاز خود را دشت نمایند. حال باید دید شاگردان وینگو بگوویچ در خانه پیروز خواهند شد یا شاگردان فراز کمالوند در خارج از خانه میزبان خود را غافلگیر می نمایند.

برنامه کامل بازی های هفته سوم رقابت های لیگ برتر به توضیح زیر است:

آدینه 22 شهریورماه

گل گهر سیرجان - پارس جنوبی جم، ساعت 19:15، استادیوم امام علی (ع) سیرجان

شنبه 23 شهریورماه

ماشین سازی تبریز - شهر خودرو مشهد، ساعت 19، استادیوم بنیان دیزل تبریز

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 19:45، استادیوم شهدای فولاد خوزستان

یکشنبه 24 شهریورماه

ذوب آهن اصفهان - تراکتور تبریز، ساعت 19:45، استادیوم فولادشهر اصفهان

نفت مسجدسلیمان - استقلال، ساعت 19:45، استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

شاهین شهرداری بوشهر - پیکان، ساعت 19:45، استادیوم تختی بوشهر

سایپا - نساجی مازندارن، ساعت 19:45، استادیوم پاس قوامین

دوشنبه 25 شهریورماه

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت 19:45، استادیوم آزادی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17376

به "لیگ برتر فوتبال، گل گهر و پارس، پنجه در پنجه برای کسب اولین 3 امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، گل گهر و پارس، پنجه در پنجه برای کسب اولین 3 امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید