لحظه گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری مادرش!

به گزارش مهسان بلاگ، سرگرم شدن زن جوان چینی به تلفن همراهش موجب شد تا کودک خردسال او در یکی از ایستگاه ها از قطار تندرو پیاده شده و در داخل جمعیت گم گردد.

لحظه گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری مادرش!

به گزارش خبرنگار ، یکی از مکان هایی که والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند محل های پرتردد و شلوغ مانند ایستگاه های قطار یا مرکز خرید است. کوچکترین غفلت والدین از فرزندان کم و سن سال خود موجب خواهد شد تا آنها دچار حادثه شده و یا گم شوند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک کودک 3 ساله چینی در یکی از ایستگاه های قطار این کشور رخ داد.

این کودک که به همراه پدر و مادرش سوار بر قطار تندرو بود بر اثر یک لحظه غفلت مادرش در ایستگاه قطار بین راه گم شد. چن به همراه پسر و سه نفر از اعضای خانواده اش از استان ژیجیانگ چین راهی پکن، پایتخت این کشور بودند که در ایستگاه قطار شهر شوژو پسرش گم شد. در حالی که مادر کودک سرگرم چک کردن تلفن همراهش بود و پدر او نیز به خواب رفته بود این کودک پس از باز شدن درب قطار از آن پیاده شد.

ویدئویی که توسط دوربین های مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده این کودک را پس از پیاده شدن از قطار در حالی که در مقابل پله برقی ایستاده است نشان می دهد. خاتمه تعدادی از مسافران که متوجه گم شدن کودک شده بودند او را به پلیس تحویل دادند. پلیس نیز با شناسایی والدین کودک پسر آنها را به این خانواده بازگرداند.

لازم به ذکر است؛ والدین این کودک در حالی با خوش شانسی پس از گذشت چند ساعت پیروز به پیدا کردن پسر گم شده خود شدند که این کشور یکی از کشورهایی است که در آن بیشترین کودک ربایی رخ می دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19274

به "لحظه گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری مادرش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه گم شدن کودک خردسال بر اثر سهل انگاری مادرش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید