فتحی: شیطنت هایی در حال اجرا است تا رابطه باشگاه با کادر فنی را مخدوش نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، روز یکشنبه(27 مرداد) با یکدیگر دیدار می نمایند.

فتحی: شیطنت هایی در حال اجرا است تا رابطه باشگاه با کادر فنی را مخدوش نمایند

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال از برگزاری جلسه با آندره آ استراماچونی پیرو شایعات اخیر اطلاع داد.

فتحی گفت: چند روز است که به وسیله یک رسانه تعیین خارجی، اخباری درباره وضعیت شغلی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان می شنویم. از طرفی دیگر به صورت پراکنده تصمیمات و درخواست هایی را از طرف آقای استراماچونی دریافت نموده ایم. به همین دلیل روز یکشنبه(27 مرداد) با برگزاری جلسه ای با ایشان به نتایج لازم خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن امیدواری بابت رعایت بحث های حرفه ای، تاکید نمود: من چند روز قبل هم گفتم. از روز آغاز همکاری با کادر فنی جدید، نهایت همراهی، تعامل، هماهنگی و احترام متقابل بین من با آقای استراماچونی و دیگر ارکان باشگاه برقرار بوده و ایشان با شناخت کافی نسبت به وضعیت باشگاه استقلال این مسؤولیت را پذیرفته اند. اما متاسفانه در یکی دو روز گذشته احساس می کنم که به وسیله بعضی جریان ها شیطنت هایی در حال اجرا است تا رابطه باشگاه با کادر فنی را مخدوش نمایند. امیدوارم خروجی جلسه روز یکشنبه به معنای سرانجام این حاشیه سازی ها باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14669

به "فتحی: شیطنت هایی در حال اجرا است تا رابطه باشگاه با کادر فنی را مخدوش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: شیطنت هایی در حال اجرا است تا رابطه باشگاه با کادر فنی را مخدوش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید