فال روزانه 13، 09، 1398

به گزارش مهسان بلاگ، فال روزانه چهارشنبه 13 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می گوییم، در سالی که در پیش رو دارید از چیزی هراس نداشته باشید و با جسارت بیشتر، حق تان را از روزگار بگیرید. پیشرفت های چشمگیری خواهید داشت و افرادی که چشم دیدن بالارفتن شما از نردبان موفقیت را ندارند به شما رشک خواهند ورزید. اما شما دست از کوشش نکشید و راه خودتان را ادامه دهید. در ماه دی و بهمن که پیش روی شما است دوستان تان به یاری می آیند و شما را با مسائل تنها نمی گذارند. جسارت و کوششی که در پیش گرفته اید در ماه اسفند به بار می نشیند و در تیر ماه سال آینده با فردی برخورد می کنید، این برخورد در ابتدا به کدورت ختم می گردد، اما در نهایت میان شما و این فرد دوستی عمیقی شکل می گیرد و این رفاقت زمینه هایی برای افزایش درآمدِ شما را به دنبال خواهد داشت. تمام کوشش خود را در شهریور ماه سال آینده به خرج دهید و مطمئن باشید خاطره های خوشی از این روزها در ذهن شما و دیگران باقی می ماند. مهر و آبان سال آینده بهترین زمان برای استراحت و بازدید از دوستان و اعضای فامیل است.

فال روزانه 13، 09، 1398

امروز کاری مهم را باید انجام می دادید اما به دلیل بیماری از انجام آن بازمانده اید، خودتان را سرزنش نکنید و اجازه ندهید روزتان خراب گردد. حال اعضای خانواده را جویا شوید و ثابت کنید که در غم و شادی در کنارشان هستید. مدتی است که می خواهید به عشق زندگی تان پیشنهاد ازدواج دهید، امروز وقت خوبی برای خواستگاری است. در محل کار با مسائل جدیدی روبرو می شوید، برای حل این مسائل سیاست به خرج دهید و به گونه ای رفتار کنید که موقعیت شغلی تان به خطر نیافتد.

امروز وقت فراغت زیادی دارید، از این فرصت برای رسیدگی به خودتان بهره بگیرید و سلامت جسمی و ظاهری تان را ارتقا دهید. وقت آن فرا رسیده که هنر پس انداز و صرفه جویی را فرا بگیرید تا از اندوخته هایتان بهره بیشتری ببرید. از صبح که از خواب بلند شده اید شکوفه عشق در دل شما جوانه زده و جهان را از نگاهی عاشقانه نظاره می کنید. امروز به همسر یا عشق زندگی تان ثابت کنید که بیشتر از همواره دوستش دارید. تصمیم مهم و حیاتی در پیش روی شما است و چند روزی می گردد که برای اتخاذ این تصمیم، این دست و آن دست می کنید. امروز دل تان را یک دل کنید و این تصمیم را بگیرید، مطمئن باشید از این تصمیم ضرر نمی کنید و دستاورد خوبی را تجربه خواهید کرد.

امروز تمام افکار منفی را از ذهن تان بیرون کنید و فقط به چیزهای مثبت فکر کنید. اگر در محل کار با یکی از نزدیکان شراکت دارید، امروز حواس تان باشد چرا که ضرر اقتصادی بزرگی در پیش روی شما است. کار خیر و خداپسندانه ای انجام داده اید و بابت انجام این کار احساس بسیار خوبی به شما دست داده است. در محل کار از انجام کار مهمی شانه خالی نموده اید، نباید فراموش کنید که ادامه این رفتار عواقب بدی برای شغل و حرفه شما به دنبال دارد. مدت زیادی است که به خودتان قول می دهید از فردا ورزش خواهید کرد، اما این فردا هرگز نمی رسد و آنقدر ورزش ننموده اید که سلامت بدن تان به خطر افتاده است. از همین امروز به خودتان قول بدهید که از فردا حتماً ورزش خواهید کرد.

یکی از دوستان یا آشنایان رفتار خودخواهانه ای را در قبال شما در پیش گرفته و از این رفتار به تنگ آمده اید. این ناراحتی را با او در میان بگذارید و به وی بگویید که با رفتار خودخواهانه کار به جایی نخواهد برد. انسان دست و دلبازی هستید و بیش ازحد برای دیگران ولخرجی می کنید، این رفتار را کنار بگذارید، چرا که در زمان گرفتاری افرادی که پول زیادی برای شان خرج نموده اید، دست شما را نخواهند گرفت. مدت ها است که درگیر انجام کار مهمی هستید، امروز این کار مهم با موفقیت به انتها می رسد و بهتر است به خودتان مرخصی بدهید و جشن بگیرید. نباید فراموش کنید که از دست هیچ کسی به اندازه خودتان برای شما کاری بر نمی آید. امروز همسر یا عشق زندگی تان رفتاری برخلاف میل شما انجام می دهد و حسابی شما را دلخور می نماید.

روز بسیار شلوغی در پیش رو دارید و به شما حق می دهیم اگر بابت این شلوغی ها اعصاب تان خورد گردد. مدت زیادی است که فکر دریافت وام هستید و امروز خبر خوشی از پرداخت این وام به دست شما خواهد رسید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می رسد، این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و آنها را در شادی تان سهیم کنید. قصد دارید فرد مهمی را به منزل تان دعوت کنید، اما امروز روز خوبی برای مهمانی دادن نیست و این مهمانی را به آینده موکول نمایید. مدتی است که به همسر یا عشق زندگی تان توجه زیادی نمی کنید و این بی توجهی اسباب دلخوری او را فراهم نموده است.

گفته های یکی از دوستان تان را درست متوجه نشده اید و این کژفهمی باعث شده تا رفتار ناخوشاندی با او داشته باشید. قضاوت زودهنگام را کنار بگذارید و تمام جوانب را در تعامل با دیگران در نظر بگیرید. اسرار اقتصادی خود را با کسی درمیان نگذارید و نقشه هایی که برای آینده کشیده اید را به کسی نگویید. امروز بعد ازظهر دوستی قدیمی به شما زنگ می زند و خاطره های خوش گذشته را زنده می نماید. بهتر است در محل کار بیش ازحد صحبت نکنید چرا که گفته ها و رفتار شما زیرنظر است و ممکن است حرف های شما بازخورد منفی روی کارتان داشته باشد. همسر یا عشق زندگی تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد، اما این محبت را به زبان نمی آورد، برای اینکه عشق همسرتان را باور کنید کافی است امروز رفتارش را در قبال خودتان زیر نظر بگیرید و متوجه شوید که شما را عاشقانه می پرستد.

مدت ها است که رویایی را در سر می پرورانید و امروز این رؤیا حقیقت پیدا می نماید، از این اتفاق بیش از حد مسرور نشوید چرا که مسروری زیاد ممکن است دردسرهایی را برای شما درست کند. امروز با فردی جهان دیده صحبت می کنید و این فرد شما را به پس انداز و صرفه جویی نصیحت خواهد نمود، این نصیحت را آویزه گوش کنید، در غیر این صورت احتمال اینکه در آینده کشتی های تان غرق گردد و نیازمند پول شوید بسیار است. کارهای شما در محل کار به خوبی پیش نمی رود و یکی از همکاران به خوبی قادر به انجام کارها نیست، امروز با این همکار صحبت کنید و به او بفهمانید که باید کوشش بیشتری در محل کار به خرج دهد. روابط عمومی بسیار خوبی دارید و از این ویژگی برای ارتقا و پیشرفت در کار یاری بگیرید.

انسان مردم دار و نوع دوستی هستید و این اخلاق باعث شده تا اطرافیان برای حل مسائل از شما یاری بگیرند، نوع دوستی هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه زندگی خودتان را نباید فراموش کنید و بیش از حد غرق حل مشکل دیگران نشوید. امروز کار خاصی برای انجام دادن ندارید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و دستی به سر خانه و زندگی تان بکشید و کاری کنید که اعضای خانواده قدردان شما باشند. رابطه ای جدید را شروع نموده اید و شناخت زیادی از یکدیگر ندارید، امروز زمان خوبی است که با هم بیشتر صحبت کنید و از دیدگا ه های یکدیگر به زندگی آشنا شوید. علاقه زیادی به فراگیری هنر یا تخصص خاصی دارید، به این علاقه اهمیت دهید و مطمئن باشید چیزهایی که امروز فرا می گیرید، در آینده گره گشای کار شما خواهند بود. روحیه ای خوش طبع و خوش مشرب دارید، از این روحیه برای جلو بردن اهداف تان یاری بگیرید.

روز خسته کننده ای در پیش روی شما است و همسر یا یکی از دوستان نزدیک تان امروز برنامه ای خاص برای شما تدارک دیده و روز شما را از رخوت و خستگی بیرون می آورد. اهمیتی به رژیم غذایی تان نمی دهید، خوردن خوراکی های ناسالم را کنار بگذارید و برای اینکه همواره تندرست باقی بمانید حتماً ورزش کنید. نقشه های زیادی برای پیشرفت و موفقیت در سر دارید و امروز زمانی خوبی است که به این نقشه ها جامه عمل بپوشانید. امروز از صبح که از خواب بلند شده اید به خودتان قول داده اید که وقتی را به خودتان اختصاص خواهید داد، اما نقشه های تان نقش برآب می گردد و فرصتی برای خلوت کردن با خودتان پیدا نمی کنید. آتش عشق میان شما و همسر یا عشق زندگی تان در حال خاکسترشدن است و قبل از اینکه دیر گردد، حتماً با او صحبت کنید و برنامه ای برای تفریح و گردش بریزید و رابطه تان را قوی تر کنید.

سلامت جسمی شما در خطر است و قبل از اینکه خدای نانموده حال تان از چیزی که هست بدتر گردد، به پزشک خانوادگی تان مراجعه کنید. امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری نیست و از بستن هرگونه قرارداد اقتصادی خودداری نمایید. امروز به خودتان وعده داده اید که کار مورد علاقه تان را انجام دهید، اما به اندازه ای سرتان شلوغ می گردد که حتی فرصت سر خاراندن هم پیدا نخواهید کرد.

مدت ها است که بیماری مزمنی گریبان شما را گرفته، اما امروز احساس می کنید که حال تان رو به بهبود است و در چند روز آینده کاملاً خوب خواهید شد. اهل ولخرجی هستید و پول تان را برای خرید چیزهای غیرضروری به هدر می روید، از امروز تصمیم بگیرید که ولخرجی را کنار بگذارید و اگر نمی خواهید در آینده دست تان پیش کسی دراز گردد، زندگی صرفه جویانه ای را در پیش بگیرید. روزهای سختی را در محل کار سپری نموده اید و امروز زحمات شما به بار می نشیند و خستگی تان حسابی در خواهد رفت. اگر از تنهایی رنج می برید و دنبال پیدا کردن یار و شریک زندگی می گشت، پیشنهاد می کنیم دستی به سروروی خود بکشید، چرا که امروز موقعیتی مناسب برای عشقی آتشین در انتظار شما است.

شخصیت محکم و با اعتماد به نفسی دارید، از این روحیه به نفع خودتان بهره ببرید و آینده ای درخشان را رقم بزنید. امروز زمان خوبی برای گردش و تفریح است و بعدازظهر دست اعضای منزل را بگیرید و برای خرید و تفریح بیرون بروید. همسر یا عشق زندگی تان امروز بیشتر از همواره عاشق شما می گردد. رقابتی سخت در محل کار یا منزل را تجربه می کنید، برای پیروزی در این رقابت از نیروی ذهنی و تمرکز بالایی که دارید یاری بگیرید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ: سیستم مدیریت محتوای سهند

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی دیار سلمان

منبع: برترین ها
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28427

به "فال روزانه 13، 09، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 13، 09، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید