عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه

به گزارش مهسان بلاگ، وزارت کشور فرانسه گفت با توجه به ادامه شرایط فوق العاده امنیتی در این کشور، قرار است 100 هزار نیروی پلیس و ژاندارمری برای تأمین امنیت شب سال نو در سرتاسر این کشور مستقر شوند.

عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با ادامه شرایط هشدار حملات تروریستی در فرانسه، قرار است در شب سال نوی میلادی 100 هزار نیروی پلیس و ژاندارمری در سرتاسر این کشور مستقر شوند.

به نوشته روزنامه فیگارو، کریستوف کاستانر وزیر کشور فرانسه روز دوشنبه با اعلام این خبر، گفت علاوه بر نیروهای پلیس، حضور نیروهای ارتش و آتش نشانی هم در مناطق مختلف فرانسه تقویت می گردد.

کاستانر که بعد از جلسه با شماری از مقام های دولتی در پاریس جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: باید هوشیار باشیم، به خصوص که هشدار حملات تروریستی همچنان در سطحی بالا واقع شده است.

وزیر کشور فرانسه پیش از این هم اعلام نموده بود که نیروهای پلیس در زمینه کنترل تردد جاده ای نیز به کار گرفته می شوند تا از میزان حوادث رانندگی در جریان سفرهای سال نو کاسته گردد.

فرانسه در سال 2015 شاهد چندین حمله مرگبار بود که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن ها را بر عهده گرفت. دولت این کشور از آن موقع شرایط فوق العاده امنیتی اعلام نموده و خصوصا در مناسبت های خاص تدابیر امنیتی ویژه ای در دستور کار قرار می دهد.

ق

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31770

به "عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید