عکس های حمید جبلی از ماسوله نمایشگاه شد، خاطره ای از ای ایران

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ماسوله 67 عنوان تازه ترین نمایشگاه عکس حمید جبلی بازیگر، کارگردان و عکاس کشورمان است که از روز آدینه 28 دی ماه در گالری آتبین افتتاح خواهد شد. این در حالی است که همزمان با شروع این نمایشگاه از کتاب عکس این مجموعه نیز رونمایی می گردد. در شرح نمایشگاه عکس ماسوله 67 آمده است: حمید جبلی، بازیگر و کارگردان شناخته شده که به دلیل ایفای نقش های متنوع و دلنشین، در ذهن مخاطب ایرانی با خاطراتی خوش ثبت است، دستی هم در هنرهای تجسمی دارد. او که سال ها عکاس تئاتر بوده، نخستین نمایشگاه نقاشی خود را با نام کابوس های شیرین سال گذشته در گالری آتبین برگزار کرد که با استقبال فراوان مخاطبان و فروش همه آثار همراه بود.

عکس های حمید جبلی از ماسوله نمایشگاه شد، خاطره ای از ای ایران

جبلی پیش از این نمایشگاهی از عکس های خود را در کانادا برگزار نموده و هم اکنون نیز آثاری از او در نمایشگاه گروهی سینماگران عکاس در لندن به نمایش درآمده است. نمایشگاه تازه حمید جبلی در گالری آتبین به عکس هایی اختصاص دارد که سال ها پیش در ماسوله ثبت شده اند.

حمید جبلی نیز درباره نحوه شکل گیری این مجموعه گفت: سال 67 برای ساخت فیلم ای ایران همراه با ناصر تقوایی به ماسوله رفتم اما تغییر فصل و شرایط آب و هوایی، ما را مجبور کرد که یک سال در ماسوله بمانیم. من گاهی عکاسی فیلم انجام می دادم و در سایر روزها نیز دوربین همواره همراهم بود و از فضاهای ماسوله عکاسی می کردم.

این بازیگر ادامه داد: کتاب ماسوله 67 نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه به چاپ رسیده و روز افتتاحیه نمایشگاه رونمایی می گردد. ضمن اینکه در این نمایشگاه 40 فریم و در کتاب 70 فریم عکس ارایه می گردد. نمایشگاه عکس حمید جبلی از 28 دی تا 9 بهمن ماه در گالری آتبین به آدرس ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 42 میزبان علاقه مندان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4601

به "عکس های حمید جبلی از ماسوله نمایشگاه شد، خاطره ای از ای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های حمید جبلی از ماسوله نمایشگاه شد، خاطره ای از ای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید