عصر امروز؛ نشست لاریجانی، ظریف و علوی برای آنالیز لایحه CFT

به گزارش مهسان بلاگ، بهروز نعمتی در مصاحبه با خبرنگاران، از تشکیل نشست آنالیز لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT در دفتر رئیس مجلس اطلاع داد و گفت: در این جلسه که عصر امروز برگزار می گردد با حضور آقای لاریجانی و آقایان ظریف وزیر امور خارجه و علوی وزیر اطلاعات، ابعاد مختلف لایحه الحاق ایران به CFT آنالیز و جمع بندی خواهد شد.

عصر امروز؛ نشست لاریجانی، ظریف و علوی برای آنالیز لایحه CFT

وی اضافه نمود: این نشست از آن جهت برگزار می گردد که مهلت دو ماهه مسکوت ماندن لایحه مورد اشاره مدتی است به خاتمه رسیده و باید سریع تر در مجلس معین تکلیف گردد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در نشست عصر امروز روسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و حقوقی و قضایی، روسای سه فراکسیون اصلی سیاسی مجلس و تعدادی از نمایندگان منتخب از فراکسیون ها حضور خواهند داشت.

نعمتی درباره زمان آنالیز لایحه الحاق به CFT در صحن مجلس توضیح داد: پس از نشست عصر امروز هیات رئیسه مجلس با جمع بندی مباحث زمان آنالیز این لایحه در صحن مجلس را معین خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1609

به "عصر امروز؛ نشست لاریجانی، ظریف و علوی برای آنالیز لایحه CFT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر امروز؛ نشست لاریجانی، ظریف و علوی برای آنالیز لایحه CFT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید