شکایت ایالت های آمریکا از قوانین مهاجرتی و زیست محیطی ترامپ

به گزارش مهسان بلاگ، به گکزارش خبرنگاران، رویترز گزارش داده که شهرهای سان فرانسیسکو و سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیا از دولت ترامپ به دلیل وضع قانون جدیدی که صدور ویزا برای مهاجران فقیر را منع می نماید، شکایت کردند.

شکایت ایالت های آمریکا از قوانین مهاجرتی و زیست محیطی ترامپ

طبق قانون جدیدی که روز دوشنبه رسانه ای شد از صدور ویزا برای مهاجرانی که نتوانند درآمد کافی داشته باشند و یا به وعده های غذایی دولت متکی باشند، جلوگیری می گردد. این قانون از 23 مهر رسما به اجرا در می آید.

بعضی کارشناسان می گویند این قانون ورود مهاجران قانونی را کاهش و شمار مهاجران غیرقانونی را افزایش می دهد. دنیس هرارا دادستان سان فرانسیسکو در بیانیه ای گفت: این اقدام غیرقانونی کوشش دیگری برای بدنام کردن مهاجران است.

همزمان با شکوائیه سان فرانسیسکو و سانتا کلارا، 22 شهر بزرگ و ایالت دیگر نیز از دولت ترامپ به دلیل نقض قانون هوای پاک شکایت کردند.

بر اساس گزارش راسانه های آمریکایی، شهرهای نیویورک سیتی، لس آنجلس، شیکاگو، فیلادلفیا و ایالت های ایلینوی، مین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، کارولینای شاقتصادی، پنسیلوانیا، ویرجینیا و واشنگتن جزو شهرها و ایالت هایی هستند که از دولت ترامپ شکایت نموده اند.

ترامپ در دوره رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در سال 2016 وعده داد با ورود مهاجران به آمریکا مقابله کند. وی با توجه به انتخابات سال 2020 نیز سعی نموده است تا بار دیگر این موضوع را به مساله ای انتخاباتی تبدیل کند.

علاوه بر این موضوع RTE نیز از تصمیم 22 شهر و ایالت امریکا برای شکایت از دولت ترامپ به دلیل تصمیمات زیست محیطی وی خبر داده است.

وزارت کشور آمریکا روز دوشنبه از اعمال چند تغییر در قانون ملی حفاظت از حیات وحش در این کشور خبر داده بود.

به موجب یکی از این تغییرات، از این پس به هنگام تصمیم گیری در خصوص این که آیا یک گونه خاص مستحق حفاظت است یا نه، هزینه های اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد.

یک تغییر اعمال شده دیگر نیز از حمایت اقتصادی و حفاظت های مقدماتی که به گونه هایی که هنوز یک قدم با در معرض خطر انقراض قرار دریافت فاصله دارند، می کاهد.

علاوه بر این موارد دو گروه حامی محیط زیست نیز از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل کاهش مجازات خودروسازانی که قوانین آلایندگی خودروها را در این کشور رعایت نمی نمایند، شکایت کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14494

به "شکایت ایالت های آمریکا از قوانین مهاجرتی و زیست محیطی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ایالت های آمریکا از قوانین مهاجرتی و زیست محیطی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید