شهاب الدین صدر:به مجلسی نیاز داریم که تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد

به گزارش مهسان بلاگ، یک نماینده پیشین مجلس تاکیدکرد که به مجلسی کار آمد که عصاره ملت باشد و تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد نیازمند هستیم.

شهاب الدین صدر:به مجلسی نیاز داریم که تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین صدر همزمان با ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساختمان شماره دو فرمانداری اظهار کرد: برای این دوره از انتخابات باید افرادی که فعالیت سیاسی و اطلاعات کافی و لازم از امور دارند در عرصه رقابت انتخاباتی حضور یابند. بنده در مجلس چهارم، پنجم و هشتم حضور داشته ام و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان بوده ام.

وی ادامه داد: مجلس یکی از قوای سه گانه است و نقش موثری در اصلاح امور دارد . قاعدتا در حال حاضر مسائل بسکمک در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی وجود دارد و شرایط کشور حساس است.

این کننده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی 6 سال قبل که دولت روحانی سر کار بود چالش های مختلفی در عرصه های مختلف داشتیم و مباحث مختلفی در خصوص برجام و تحریم ها وجود داشت. شرایط ویژه ای می تواند در تثبیت قوانین موثر باشد.

صدر تاکید کرد: برداشت این است افرادی که می توانند کمک کنند در انتخابات حضور داشته باشند. کشور در همین چند هفته گذشته با افزایش قیمت بنزین روبرو بود و یک پدیده اجتماعی با حضور و اعتراض مردم رخ داد که نشان داد اجرای قوانین حساسیت خودش را دارد.

وی ابراز عقیده کرد که اصلاح قیمت سوخت باید به شکل پلکانی انجام شود.

صدر گفت: اجرای اصلاح قیمت سوخت نیازمند تدبیر است تا به مردم شوک وارد نشود و اگر بنا باشد اصلاح قیمتی انجام شود باید کار کارشناسی و اجرای درستی داشته باشد.

این کننده مجلس دوره هشتم گفت: نقش مجلس شورای اسلامی هم در تقنین و هم تنظیم روابط خارجه موثر است. 40 سال از عمر انقلاب گذشته و باید دستگاه های مختلف به آن توجه داشته باشند. با توجه به اینکه خودم کننده مجلس بوده ام نقدها مختلفی نسبت به عملکرد آن و نارضایتی در شهرستان ها وجود داشته و دارد.

وی افزود: در حالی که باید افراد تجربه و اطلاعات لازم را داشته باشند تا موثر واقع شوند. می توان نیروهای جوان را به کار گرفت اما مجلس نیازمند افراد با تجربه است. کننده باید یک سری ویژگی عمومی از جمله پایداری به انقلاب و نظام داشته باشد.

صدر گفت: وجود همه کمیسیون های مجلس حاکی از آن است که مجلس افراد مختلفی را می طلبد. افرادی هم ممکن است رشته و تخصص عام داشته باشند که باید به حوزه های تخصصی ورود کنند.

این کننده اسبق مجلس تاکید کرد: ما به مجلس کار آمد که عصاره ملت باشد و تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد نیازمند هستیم که برای مردم کار کند. کننده مجلس باید به دنبال رفع مسائل مردم باشد نه دیگر مسائل.

صدر ادامه داد: همه باید سعی کنیم که این اتفاق بیفتد از آن هم مهمتر حضور در پای صندوق های رای است. ما نامزد ها

نیازمند یک انتخابات پر شور هستیم زیرا در نظام ما که یک نظام دینی است حضور مردم بسیار اهمیت دارد.

این کننده اسبق سپس گفت: دستگاه های مختلف باید به نحوی برنامه ریزی کنند که اقدامات قانونی برای ثبت نام تا حضور مردم در پای صندوق های رای رخ دهد.

صدر در پایان گفت: هر چه حضور بیشتر باشد بسکمک از مسائل حل می شود و در بسکمک از مسائل با حضور مردم گره مسائل باز می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28223

به "شهاب الدین صدر:به مجلسی نیاز داریم که تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب الدین صدر:به مجلسی نیاز داریم که تحت تاثیر لابی های مختلف نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید