ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مسافران است

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار است.

ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مسافران است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی در مانور بزرگ هماهنگی دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان در امسال است.

وی اضافه نمود: تمام هماهنگی های لازم برای تامین کالاهای اساسی و اقلام مورد احتیاج مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال اجرا شده است و هیچ مسئله ای در این رابطه وجود ندارد.

جوادی توضیح داد: برای افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی مورد احتیاج با کیفیت بالا ارائه می گردد.

وی بیان داشت: افزایش میزان ماندگاری مسافران و گردشگران باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق مالی و رشد شاخص های توسعه ای خواهد شد.

در این مانور رژه خودروهای دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 1398 چهارمحال و بختیاری 25 دی امسال با مشخص کمیته های 10 گانه و با حضور دستگاه های عضو در استان فعالیت خود را شروع کرد.

این کمیته ها شامل خدمات و حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی و فضای مجازی است.

نوروز سال 1397 افزون بر 152 هزار مسافر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.

همچنین در تعطیلات نوروز 1397 بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند که بیشترین آن ها به ترتیب در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و سامان بوده اند.

بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1397 از استان های خوزستان، اصفهان، تهران، البرز و فارس بودند.

قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود غارها، آبشارها، چشمه ها، اماکن تاریخی، بقاع متبرکه، مناطق حفاظت شده، موزه ها و بوستان ها باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14814

به "ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید