راموس از رسیدن به ال کلاسیکو مطمئن شد

به گزارش مهسان بلاگ، سرخیو راموس در روز شکست خانگی رئال مادرید در لالیگا از حضور در بازی برگشت تیمش مقابل بارسلونا در جام حذفی اطمینان حاصل کرد.

راموس از رسیدن به ال کلاسیکو مطمئن شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس اسپانیا، سرخیو راموس را دریافت کارت زرد در بازی امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل 5 اخطاره شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

کاپیتان کهکشانی ها در دیداری که با باخت 2 بر یک تیمش در خانه انتها یافت، به خاطر خطای هند عمدی در دهانه دروازه سفیدپوشان مادرید برای ممانعت از به ثمر رسیدن گلی حتمی برای جیرونا، کارت زرد گرفت وبه این تیم از بازی هفته آینده تیمش در لالیگا مقابل لوانته محروم شد. او دقایقی بعد هم به دلیل حرکتی خطرناک هنگام زدن یک ضربه قیچی کارت زرد دومش را هم گرفت و اخراج شد.

کارت زردی که راموس گرفت یکصد و هفتادویکمین کارت زرد او در لالیگا بود و کارنامه انضباطی او را برای مصاف برگشت با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا که هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می گردد پاک کرد.

راموس هفته گذشته در بازی تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا هم کارت زردی گرفت که او را از بازی برگشت مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها مقابل حریف هلندی اش در مرحله یک هشتم نهایی محروم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5638

به "راموس از رسیدن به ال کلاسیکو مطمئن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس از رسیدن به ال کلاسیکو مطمئن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید