دموکراتهای آمریکا تحریم های ترکیه را کافی نمی دانند

به گزارش مهسان بلاگ، دموکراتهای سنای آمریکا در موضعگیری هایی، تصمیم اخیر دونالد ترامپ در اعمال یک سری مجازاتهای اقتصادی جدید علیه ترکیه را در سطح یک پاسخ کافی علیه این کشور ندانستند.

دموکراتهای آمریکا تحریم های ترکیه را کافی نمی دانند

دموکرات

به نوشته پایگاه هیل، چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا به همراه دو سناتور دموکرات دیگر شامل جک رید، دموکرات ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا و باب منندز، دموکرات ارشد کمیته روابط خارجی این مجلس، از جمهوریخواهان خواستند از یک قطعنامه به منظور درخواست از ترامپ برای لغو تصمیمش در خارج ساختن سربازان آمریکایی از شمال سوریه حمایت نمایند.

آنها در اشاره ای آشکار به نگرانی از فرار عناصر گروه تروریستی داعش از زندانهایشان در شمال سوریه بعد از عملیات ترکیه علیه این مناطق گفتند: اعمال تحریم های قدرتمند، هر چقدر هم که خوب و موجه باشند، نه باعث جبران خسارات به بار آمده می گردد و نه جلوی تبعات ناشی از فرار عناصر داعش از زندان را خواهد گرفت.

مجلس سنا آمریکا

این دموکراتها بیان کردند: اولین گامی که باید در کنگره بعد از بازگشت نمایندگان به نشستها در روزهای آینده صورت بگیرد این است که جمهوریخواهان در تصویب قطعنامه به ما بپیوندند و تصریح سازند که هر دو حزب اصلی خواهان لغو تصمیم رئیس جمهور هستند.

تحریم ترکیه

شومر، رید و منندز در ادامه تصریح کردند: دونالد ترامپ باید از این لحظه استفاده نموده و ایستاده، کار درست را انجام داده و راستا را اصلاح کند. او می تواند به حرف مشاوران نظامی و امنیت ملی خود و صداهای هماهنگ هر دو حزب در کنگره و همچنین صداهای سراسر دنیا که به صراحتا این تصمیم ترامپ را یک اشتباه بزرگ خوانده و بر ارزش لغو آن تاکید دارند، گوش دهد.

همچنین سناتور ریچارد بلومنتال، نیز در توئیتی بیان کرد: تحریمها تا زمانی که سفت وسخت و سریع باشند گامی لازم هستند اما باید کوشش بیشتری برای جبران خسارات مربوط به شکسته شدن وعده ها و از بین رفتن زندگی ها در اثر خیانتهای بی مهابا و بی فکر ترامپ انجام گردد.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22211

به "دموکراتهای آمریکا تحریم های ترکیه را کافی نمی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکراتهای آمریکا تحریم های ترکیه را کافی نمی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید