دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان کاردانی به کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش مهسان بلاگ، دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی علمی کاربردی به عنوان مدرک پایه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد به رؤسای استان ها ابلاغ شد.

دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان کاردانی به کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد، دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی علمی کاربردی به عنوان مدرک پایه کارشناسی پیوسته را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل دروس گذرانده شده دانش آموختگان مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کاردانی علمی کاربردی که از مدرک آنان به عنوان مدرک پایه برای پذیرش در مقطع کارشناسی پیوسته استفاده می شود، با رعایت ماده 67 آیین نامه آموزشی و رعایت سایر مقررات مربوط، قابل معادل سازی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22473

به "دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان کاردانی به کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل معادل سازی دروس گذرانده شده دانش آموختگان کاردانی به کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید