خط و نشان جیم کری برای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، جیم کری که اخیراً به دلیل یکی از نقاشی هایش، وارد یک درگیری لفظی توئیتری با نوه بنیتو موسولینی شده بود، گفته است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جدی تر وارد میدان می گردد.

خط و نشان جیم کری برای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جیم کری با بسیاری از کارتون هایش سیاست های معاصر را مورد انتقاد قرار داده است، مخصوصاً سیاست هایی که توسط دونالد ترامپ اتخاذ می گردد؛ اما او می گوید در حال حاضر بیش از حد زود است که بخواهد در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نظر بدهد.

او گفت: ماه پیش از انتخابات کارم را آغاز می کنم؛ وقتی که بیشتر نامزدها کنار رفته باشند و باقی مانده ها شعارهای شان را شکل داده باشند و بدانند درباره چه چیزی صحبت می نمایند.

جیم کری در مراسم سینماکان همچنین درباره مجادلاتش با الساندرا موسولینی که یکی از اعضای مجلس اروپاست به ورایتی گفت: کمی آزاردهنده است که او در دولت کار می نماید، نه به خاطر اینکه او در دولت است، بلکه به خاطر اینکه مشخصاً از بدطینتی و شرارت حمایت می نماید.

فعالیت های این بازیگر و هنرمند سیاسی اخیراً بحث برانگیز شده است؛ به خصوص زمانی که تصویری از نقاشی جدید خود را در توئیتر به اشتراک گذاشت و بنیتو موسولینی و معشوقه اش کلارتا پتاچی را در حالی نشان می داد که از پا آویزان شده اند. او زیر نقاشی نوشته بود: اگر می خواهید بدانید نتیجه فاشیسم چه چیزی می گردد، فقط از بنیتو موسولینی و معشوقه اش کلارتا بپرسید.

الساندرا نوه بنیتو موسولینی بعد از انتشار این نقاشی در توئیتر خود و خطاب به کری نوشته بود: تو یک آشغال هستی.

کری گفت: او هر وقت بخواهد می تواند کارتون را برعکس کند. آن وقت این طور به نظر می رسد که پدربزرگش دارد از ذوق و شوق بالا و پایین می پرد. راه حلش همین است. فقط باید آن اخم را هم برعکس کند.

این بازیگر همچنین گفت اخبار تلویزیون کابلی یک بازی است برای مجذوب نگه داشتن مخاطب که واقعاً برای همه بسیار بد است. او گفت اخبار 24 ساعته تلویزیونی اتفاق خوبی نبود و خودش همواره با خواندن روزنامه ها اخبار مورد نیازش را دریافت می نماید.

کری گفت: نمی توان روی این نمایش های تلویزیونی حساب کرد. نمی گویم کارشان خوب نیست. مثلاً ریچل مدو کار فوق العاده ای انجام می دهد، اما 24 ساعت خبر خیلی زیاد است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7618

به "خط و نشان جیم کری برای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان جیم کری برای نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید