خبرنگاران سرمربی فرانسه: توان فیزیکی استرالیا، ما را زیر فشار گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: استرالیا از نظر فیزیکی قدرت زیادی دارد و در مسابقه امروز هم ما را زیر فشار گذاشت.

خبرنگاران سرمربی فرانسه: توان فیزیکی استرالیا، ما را زیر فشار گذاشت

لورن تیلی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل استرالیا گفت: استرالیا از نظر فیزیکی تیم بسیار خوبی است و در دفاع روی تور و زدن سرویس ما را تحت فشار گذاشت. با توجه به اینکه در ارتفاع 1400 متری از سطح دریا قرار داریم مقداری دچار مشکل شدیم. همچنین باید خودمان را با توپ های جدید مسابقات نیز هماهنگ می کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از تیم دوم خود در این مسابقات استفاده می کنید؟ گفت: در نشست خبری دیروز هم گفتم که با تیم دوم خود وارد مسابقات نشده ایم. اما شرایط سخت است و باید برای سفرهای متعدد آماده شویم و کوشش می کنیم بهترین تیم خود را وارد مسابقات کنیم.

بنجامین تونیوتی کاپیتان تیم ملی فرانسه هم در این نشست خبری گفت: تنها خوشحالی من بابت کسب پیروزی است زیرا امروز عملکرد خوبی نداشتیم. البته بازی سختی نبود ولی سعی می کنیم در روزهای آینده پیشرفت کنیم. از تماشاگران هم تشکر می کنم که با وجود اینکه مقابل ایران بازی نمی کردیم، جو فوق العاده ای ایجاد نموده بودند.

هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از ساعت 15:30 امروز (آدینه) با مسابقه تیم های فرانسه و استرالیا در سالن حسین رضازاده اردبیل شروع شد که فرانسه در این بازی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

سه ست این بازی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به سود فرانسه رقم خورد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11176

به "خبرنگاران سرمربی فرانسه: توان فیزیکی استرالیا، ما را زیر فشار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فرانسه: توان فیزیکی استرالیا، ما را زیر فشار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید