جنجال دوباره بر سر تابلوی منجی جهان داوینچی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون مدیر اتحادیه موزه های فرانسه از مالک تابلوی منجی جهان لئوناردو داوینچی خواست تابلو را به موزه لوور بازگرداند.

جنجال دوباره بر سر تابلوی منجی جهان داوینچی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، سایت آرت نت نیوز(Artnet News) گفت که کریس درکون، معاون مدیر اتحادیه موزه های فرانسه در نمایشگاه داووس صحرا که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان آن را برگزار کرد این درخواست را داده است.

محمد بن سلمان مالک احتمالی تابلوی منجی عالم است که گفته می شود در سال 2017 این تابلو را به مبلغ 450 میلیون دلار خریداری کرده است.

درکون گفت: اگر این تابلو به موزه لوور برگردانده شود همگان سود خواهند برد چراکه در آن صورت همگی نه تنها مالک این تابلو خواهند بود بلکه در دسترس عموم نیز قرار خواهد گرفت.

نمایندگان موزه لوور در پاریس و ابوظبی هیچ اظهارنظری درباره مکان تابلو نداشته اند هرچند که برگزارکنندگان نمایشگاه داوینچی که اواخر اکتبر افتتاح شد تا آخرین لحظه امیدوار بودند که این تابلو در نمایشگاه داووس صحرا به نمایش گذاشته شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25150

به "جنجال دوباره بر سر تابلوی منجی جهان داوینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال دوباره بر سر تابلوی منجی جهان داوینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید