تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال اندیشیده شده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی شهریاری ظهر دوشنبه در جریان بازدید از استادیوم 6 هزار نفری غدیر ارومیه محل بازی های هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های دنیا 2019 اظهارداشت: هم اکنون استان در آمادگی کامل برای میزبانی شایسته این بازیها واقع شده است.

تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال اندیشیده شده است

وی برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال در ارومیه را فرصتی بی نظیر برای استان مطرح کرد و گفت: باید از ظرفیت این مسابقات به بهترین نحو برای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های استان استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان غربی تاکید نمود: بی تردید مردم استان و بویژه شهر ارومیه استقبال شایسته ای از ورزشکاران و میهمانان داخلی و خارجی مسابقات خواهند داشت و فرهنگ بالای خود را به به نمایش خواهند گذاشت.

شهریاری در ادامه با حضور در محل پروژه استادیوم 15 هزار نفری ارومیه از مراحل پیشرفت این طرح نیز بازدید کرد و اضافه کرد: تمام کوشش ها براین است که این پروژه بزرگ تا سرانجام امسال به سرانجام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25251

به "تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال اندیشیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته مسابقات والیبال اندیشیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید