تمرین پرسپولیس: همه برگشتند، غیر از مصلح

به گزارش مهسان بلاگ، تمرین سه شنبه پرسپولیس مثل تمرینات روزهای قبل در استادیوم شهید کاظمی برگزار گردید و خوبی اش این بود که مدافعان مصدوم تیم هم در آن حضور داشتند.

تمرین پرسپولیس: همه برگشتند، غیر از مصلح

این عادت پرسپولیس است که دو تمرین آخرش پیش از هر بازی را پشت درهای بسته و بدون حضور طرفداران و خبرنگاران برگزار کند. تمرین سه شنبه هم همین طور بود و هیچ تماشاگری نداشت. تمرینی که مثل تمرینات پیش از خود در استادیوم شهید کاظمی برگزار گردید و خوبی اش این بود که مدافعان مصدوم تیم هم در آن حضور داشتند.

منظورمان سیدجلال و شجاع است که البته دوشنبه هم در تمرینات گروهی شرکت کردند و آقای سرمربی از حضور احتمالی شان در بازی با صنعت نفت خبر داده بود. با این تفاوت که این بار در برخوردها هم حضور داشتند و بدون مشکل و ترس، تمرین کردند.

شایان مصلح اما که پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان از سرماخوردگی اش گفته بودند، جدا از تیم تمرین کرد و تمام مدت به نرم دوی دور زمین مشغول بود. حتی دو کروات ناراضی هم آمدند و با چهره هایی خندان پرسپولیس را همراهی کردند. رادوشویچ که گفته بود کمرش آسیب دیده و چند روز فقط بدنسازی می کرد، برگشت و در تمرینات تاکتیکی درون دروازه ایستاد. بودیمیر هم بعد از یک روز غیبت، آمد و البته غیبتش هم بخاطر سفر به کیش برای دریافت ویزای کار در ایران بود که دوشنبه انجامش داد.

در ابتدای تمرین بازیکنان در سالن بدنسازی وزنه زدند و پس از 20 دقیقه به زمین چمن آمدند تا کار با توپ انجام دهند. آنها کارهای ترکیبی و ضربه به دروازه را در برنامه داشتند و در ادامه زیر نظر مارکو بدنسازی کردند. پاسکاری، پرسینگ، سانتر از جناحین، کاشته زدن، شوتزنی و آغاز مجدد از دیگر برنامه های این تمرین بود. حال آنکه انصاری و ماهینی بعد از وزنه زدن، زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و کامیابی نیا و همتی هم دیگر مشتریان کادر پزشکی بودند.

پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با صنعت نفت آبادان را هم ساعت 11 چهارشنبه برگزار می نماید و سپس به اردو می رود.

11 - 270

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5971

به "تمرین پرسپولیس: همه برگشتند، غیر از مصلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پرسپولیس: همه برگشتند، غیر از مصلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید