تحریم سنگین یوفا علیه تیم یونانی

به گزارش مهسان بلاگ، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم آاِک یونان را با تحریم سنگینی روبرو کرد.

تحریم سنگین یوفا علیه تیم یونانی

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا تیم آاِک یونان را از حضور در فصل آینده رقابت های باشگاهی اروپا که به آن راه خواهد یافت محروم کرد.

بر اساس این گزارش، تحریم اعمال شده علیه تیم آاِک یونان بر مبنای 2 فصل است که همچنین این تیم در 2 بازی خانگی رقابت های باشگاهی اروپا بدون حضور تماشاگرانش باید به میدان رود. آاِک یونان مبلغ 80 هزار یورو نیز از سوی کمیته انضباطی یوفا جریمه شده است.

طرفداران تیم آاِک یونان در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم آژاکس آمستردام حمله های متعددی را علیه طرفداران تیم هلندی در سطح شهر تدارک دادند. این درگیری ها در استادیوم و هنگام بازی تیم های آاِک آتن و آژاکس آمستردام ادامه داشت که طرفین یکدیگر را با مواد آتش زا مورد حمله قرار دادند. کمیته انضباطی یوفا پس از سرانجام این بازی تیم آاِک یونان را متهم پرتاب اشیاء مختلف، حمله به سوی طرفداران تیم آژاکس آمستردام، استفاده از مواد آتش زا و بنرهای ممنوعه از سوی طرفدارانش و همچنین سازماندهی نامناسب بازی و مسدود کردن سکوهای استادیوم متهم کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5841

به "تحریم سنگین یوفا علیه تیم یونانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم سنگین یوفا علیه تیم یونانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید