برانکو نیازی به تعریف نداشت، کالدرون سبک متفاوتی در پرسپولیس دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی شیری یکی از آخرین خریدهای برانکو ایوانکوویچ در دوران حضور این مربی در راس کادر فنی پرسپولیس بود. مدافع راست سرخپوشان پایتخت که در نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر به پرسپولیس اضافه شد خیلی زود توانست به جمع یازده مرد اصلی سرخپوشان راه پیدا کند.

برانکو نیازی به تعریف نداشت، کالدرون سبک متفاوتی در پرسپولیس دارد

مدافع پرسپولیس به واسطه عملکرد قابل قبول خود توانست در لیست اخیر مارک ویلموتس برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور پیدا کند تا شانس خود را برای پوشیدن همیشگی پیراهن تیم ملی امتحان کند.

شیری در گفتگو با خبرنگاران، دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس را فوق العاده توصیف کرد و از تفاوت های بین او و گابریل کالدرون در تمرینات و رقابت با سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی فصل آینده سرخ ها خبر داد. مشروح گفتگوی مدافع پرسپولیس با خبرنگاران را در پی می خوانید:

هر روز بهتر از دیروز می شویم

مهدی شیری درباره وضعیت خود و هم تیمی هایش در تمرینات پیش فصل پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقاتی که درباره کادر فنی فصل گذشته افتاد نگرانی هایی برای هواداران در روزهای ابتدایی بابت آماده شدن تیم وجود داشت. من فکر می کنم هر چه زمان گذشت توانستیم خودمان را خیلی خوب با شرایط وفق دهیم و تمرینات بدنسازی مناسبی را داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه روز به روز بهتر می شویم و تیم در وضعیت ایده آلی از لحاظ قوای جسمانی قرار می گیرد. تمرینات بدنسازی همیشه پرفشار بوده و امسال هم مربی بدنساز حرفه ای داریم که واقعا تمرینات مدرنی را به ما می دهد.

خیلی خوب شد لیگ به تعویق افتاد!

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظرت پرسپولیس هم مثل سایر تیم های لیگ فزونی از تاخیر در آغاز مسابقات لطمه خورد یا به سودش شد گفت: حقیقت این است که این موضوع به نفع پرسپولیس شد. ما تمرینات بدنسازی خود را کمی دیر آغاز کردیم. در ترکیه هم نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. به همین خاطر فکر می کنم این تعویق ناخودآگاه به نفع ما شد و می توانیم خودمان را کاملا آماده کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم.

در تیم جا افتادم و جام می خواهم

شیری درباره وضعیت خود شرح داد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و فکر می کنم کاملا در تیم و بین بازیکنان جا افتادم. این برای موفقیت در تیمی همچون پرسپولیس مهم است که بتوان هرچه زودتر با تیم همراه شد. حالا هم به زیاده خواهی های خود با تیم ادامه می دهم و می خواهم باز هم با پرسپولیس و همراهی هوادارانش به جام های قهرمانی زیادی برسم.

برانکو نیازی به تعریف کردن ندارد

مدافع پرسپولیس درباره اینکه کار کردن با برانکو راحت تر بود یا کالدرون تاکید کرد: برانکو هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد. نتایج او در پرسپولیس نشان می دهد که چه کارنامه فوق العاده ای داشته است. پس حرف زدن در این باره که او چه تاثیری در پرسپولیس گذاشته است هم بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد و تاکتیک های مدنظرش را به بازیکن می گوید. یک بازیکن حرفه ای هم موظف است هر آنچه که از او خواسته می شود را در زمین پیاده کند.

سبک کالدرون با برانکو بسیار تفاوت دارد

شیری در خصوص مقایسه ای که بین دو سرمربی قبلی و فعلی سرخپوشان می شود گفت: واقعا نمی توان این دو نفر را مقایسه کرد. دو دیدگاه فنی بسیار متفاوتی دارند. کالدرون خیلی دقیق و منظم است. او در تمام تمرینات کنارمان می دود و انگیزه بسیار بالایی دارد. تجربه بالایی برای موفقیت در آسیا دارد و اینها می تواند کمک کند تا مقام های قهرمانی سال های اخیر خود را تکرار کنیم.

قرار است در حملات آزادی عمل داشته باشم

وی در پاسخ به این سوال که بازی های تدارکاتی پرسپولیس نشان می دهد کالدرون به فکر تهاجم همه جانبه است گفت: کارهای دفاعی و حمله در تیم تعریف شده است. تمام اعضا موظف هستند در آن شرکت کنند. اما خودم فکر می کنم آقای کالدرون در هنگام حملات فضای زیادی را به مدافعان کناری می دهند تا حرکت کرده و در موقعیت تهاجمی به خط حمله هم اضافه شوند. به همین خاطر فکر می کنم در فصل پیش رو آزاد عملی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشم.

هم پستی های خیلی قدرتمندی دارم

شیری درباره رقابت با بازیکنان پرسپولیس برای حضور در دفاع راست این تیم تاکید کرد: بازیکنان هم پست خیلی خوبی دارم. آنها باعث می شوند همیشه تلاش و رقابت داشته باشیم تا در بالاترین سطح فنی بمانیم.

بدنسازی تیم خیلی خوب و خاص است

مدافع سرخپوشان پایتخت درباره روند تمرینات بدنسازی سرخپوشان گفت: مربی خیلی خوبی داریم. روش تمرینی خاصی هم دارد. آمادگی بدنی خوبی کسب کردیم و فکر می کنم ظرف چند روز آینده به آمادگی کامل برسیم.

رویایم حضور مداوم در تیم ملی و قهرمانی های متوالی با پرسپولیس است

شیری از رویاهای شخصی خود در فصل آینده لیگ برتر پرده برداشت و گفت: واقعیت این است که برای تکرار قهرمانی کار بسیار سختی داریم اما من فکر می کنم با چنین تیمی باز هم می توانیم با حمایت هواداران به قهرمانی برسیم. خودم هم دوست دارم بتوانم در کنار پرسپولیس پیراهن تیم ملی را مستمر بپوشم. هر ایرانی دوست دارد برای کشورش افتخارآفرینی کند.

همه پرسپولیسی ها باید از فوتبال لذت ببرند

مدافع سرخپوشان پایتخت در خاتمه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: نمی توانم از آنها تشکر نکنم. همیشه کنار تیم و من بوده اند. پرسپولیسی ها لیاقت بهترین ها را دارند. امیدوارم در فصل جدید از دیدن بازی های تیم لذت ببرند و هیچ اتفاق بدی برای هیچ یک از تماشاگران فوتبالی در ورزشگاه ها رخ ندهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13734

به "برانکو نیازی به تعریف نداشت، کالدرون سبک متفاوتی در پرسپولیس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو نیازی به تعریف نداشت، کالدرون سبک متفاوتی در پرسپولیس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید