باشگاه می داند باید کدام بازیکنان را نگه دارد، رحمتی به ماکمک کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با سپاهان به پیروزی یک بر صفر تیمش اشاره نمود و گفت: در رابطه به بازی امروز باید بگویم که به تیم خودم و همه اعضای تیم، بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی و همه آنهایی که در کنار تیم هستند، افتخار می کنم.

باشگاه می داند باید کدام بازیکنان را نگه دارد، رحمتی به ماکمک کرد

وی ادامه داد: بعد از بازی در قطر خیلی سخت کار کردیم و یک برد با روحیه و کار تیمی به دست آوردیم. ذهنیت برد و برنده در این دیدار داشتیم و استحقاق این برد را نیز داشتیم.

شفر ادامه داد: در استادیومی به برد رسیدیم که شرایط سختی را برای ما رقم زده بودند. سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و ما توانستیم برنده باشیم. از قطر به تهران آمدیم و رفت و آمد زیادی داشتیم اما توانستیم با برد کار خود را به انتها برسانیم و به احترام این تیم باید بایستم و صحبت کنم.

پیرمرد آلمانی در ادامه گفت: چیزی که در ذهن داریم این است که هرگز تسلیم نمی شویم. مهدی رحمتی با مصدومیت به کنار ما آمد. بعد از دربی رفتارهای بدی با او انجام شد اما رحمتی امروز کنار تیم بود، به تیم یاری کرد و این موضوع آن چیزی است که ما انتظار داریم و این موضوعات برای برد مهم است.

وینفرد شفر ادامه داد: گاهی اوقات می گویند مربی باید با بازیکن خشن برخورد کند اما بازیکن به اعتماد به نفس و حمایت مربی در کنار تمرین نیاز دارد. افرادی که در خارج از ایران کار نکردند، شاید این موضوع را ندانند اما کار تیمی برای برد مهم است و امروز همه این را دیدیم.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: دقیقه 97 برنده شدیم و برابر الهلال نیز بازی سختی داشتیم. امروز همه برای یک نفر و یک نفر برای همه جنگیدند. بسیار شاد هستم و قبل از بازی درباره همه چیز صحبت کردیم. فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری خسته بودند و تعویض آنها طبیعی بود. محمد دانشگر دفاع راست بازی کرد و کسی فکر نمی کرد این اتفاق بیفتد اما او خیلی خوب بازی کرد. اینها راه کسب برد است و ما کار خود را انجام می دهیم و جهت مستقیم را می رویم و به چپ و راست کاری نداریم.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: یک صحبت با مدیرعامل باشگاه دارم. همه مسائلی که مد نظر هست و صحبت هایی که برای آینده داریم در اختیار ایشان است و می دانند که با کدام بازیکنان باید قرارداد تمدید گردد. نمی خواهم فصل تمام گردد و تعدادی از بازیکنان بروند. تیم برای آینده است و امیدوارم باشگاه با بازیکنان جوان نیز صحبت کند. همه مسائلی که مد نظر من است را باشگاه می داند. سال گذشته بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و از مدیرعامل باشگاه درخواست می کنم تا با بازیکنان مد نظر کادر فنی برای قرارداد جدید صحبت نمایند.

شفر در ادامه با تشکر از طرفداران این تیم، گفت: امروز 20 درصد استقلال طرفدار در استادیوم داشت اما من در انتها غافلگیر شدم و فکر می کردم که استقلال 70 درصد طرفدار دارد.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد، توضیح داد: همه تیم ها برابر استقلال با صد در صد وجود خود کوشش می نمایند و ما بازی راحتی نداریم و همه حریفان ما در پخش زنده انرژی بیشتری دارند. دو بازی را در خانه به سختی بردیم و هر 4 روز یک بار باید بازی کنیم. به همه نفرات نیاز داریم. حیدری دو بازی خیلی خوب بازی کرد و همه باید آماده باشند. در خصوص قهرمانی باید بگویم فقط به بازی بعدی فکر می کنم.

سرمربی استقلال در واکنش به اعتراض خبرنگاران اصفهانی برای عدم حضور در نشست خبری، گفت: از اینکه شما منتظر شدید، عذر خواهی می کنم. ما قصد داشتیم در نشست شرکت کنیم اما با اتوبوس آمدیم و این اتفاق رخ نداد. از عدم حضورم در نشست خبری قبل از مسابقه عذر خواهی می کنم و در این موضوع حق با شماست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7944

به "باشگاه می داند باید کدام بازیکنان را نگه دارد، رحمتی به ماکمک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه می داند باید کدام بازیکنان را نگه دارد، رحمتی به ماکمک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید